صحنه از هوش رفتن پدر قربانی ترور در کنار عبدالله گل


Hürriyet Video'larını izlemek için Flash 7 veya daha yüksek eklenti yüklenmeniz gerekmektedir. Yüklemek için tıklayınız!!!

به هنگام اعطای مدالهای افتخار برای خانواده های جان باختگان مبارزه با سازمان تروریستی پ.ک.ک و مجروحان این نبرد از سوی عبدالله گل، پدر یکی از "شهیدان ترکیه" وقتی برای دریافت مدال خود پیش رئیس جمهور ترکیه می رود از حال رفته و نقش بر زمین می شود.
بعد از نقش بر زمین شدن محرم ایشیق که فرزند خود را در راه مبارزه با پ.ک.ک از دست داده است مادر سرباز جان باخته، مراسم رسمی دولتی را با گریه های خود به هم می ریزد.
تکین ایشیق فرزند محرم ایشیق یکی از قربانیان مبارزه با ترور در ترکیه است.
از زمان آغاز حملات پ.ک.ک به مواضع دولتی و مردم تا کنون در ترکیه 40 هزار نفر جان باخته اند.
پ.ک.ک برای جدایی مناطق کردنشین ایران، ترکیه، سوریه و عراق و تشکیل کشور کردستان می جنگد.



اکثر این خانمها دارای تحصیلات دکتری و غیره بودند اما...

یک شبکه فساد و فحشای اتباع خارجی در استانبول توسط پلیس آن کشور متلاشی شد.

اکثر این زنان و دختران دارای فارغ التحصیل رشته هایی همچون پزشکی، حقوق و معلمی بودند و در بارها، هتل ها و مکانهای تفریحی ضمن ملاقات و گفتگو با مردان، در ازای دریافت پول خدمات جنسی ارائه می کرده اند.

به گزارش روزنامه حریت ترکیه، شعبه امنیت اخلاقی پلیس استانبول این باند چهل نفره را به هنگام یک سلسله عملیات در منطقه آکسارای استانبول بازداشت کرد.

این زنان تبعه اوکراین، مولداوی، رومانی و روسیه در بسیاری از هتل های این منطقه مشغول به فعالیت بوده اند.

زنان فوق جهت معاینات لازم ابتدا به بیمارستان برده شدند و پس از انجام امور قانونی لازم از کشور اخراج خواهند شد.





دوبی: زن قربانی تجاوز شکایت کرد و متهم شناخته شد!

یک زن پاکستانی الأصل تبعه انگلستان به همراه نامزدش برای گذراندن تعطیلات خود به دوبی سفر کردند. زن در هتل تحت تجاوز قرار گرفت و بعد از آنکه به پلیس خبر داد به دلیل رابطه خارج از خانواده بازداشت شد!

این زن که برای جشن نامزدی خود و گذراندن تعطیلات به همراه نامزدش به دوبی سفر کرده بودند در هتلی به نام "آدرس هتل" اقامت کردند. زن در نیمه های شب بعد از آنکه تحت تأثیر الکل قرار گرفت برای رفع حاجت به توالت رستوران هتل رفت و در آنجا به دلیل مصرف زیاد مشروبات الکلی بدحال شد.

به گزارش وبلاگ ترجمه اخبار ترکیه به نقل از حریت، زن ادعا می کند گارسن رستوران که بعد از وی وارد توالت شده بود با بهره گیری از فرصت، به او تجاوز کرد.

نامزد وی که از جریان خبردار شده بود موضوع تجاوز را به پلیس اطلاع داد و بعد از آن، این دو نامزد جوان به دلیل "مصرف نوشیدنی الکلی در محوطه خارج از محدوده قانونی و رابطه خارج از ازدواج" دستگیر شدند.

به دنبال ضبط پاسپورت این جفت، سفارت انگلستان هم وارد عمل شد.


این زوج که منتظر روز دادگاه خود هستند احتمال دارد در صورت اثبات جرم، به 6 سال زندان محکوم شوند!


روز جهانی بدون شلوار! (مجموعه عکس)

روز جهانی بدون شلوار یا روز شلوار ممنوع با استقبال بی سابقه ای در مناطق مختلف برخی کشورهای غربی از جمله امریکا برگزار شد.

در این روز که برای اولین بار در سال 2002 در نیویورک برگزار شد زنان و مردان بدون پوشیدن شلوار و تنها با شورت در مترو و وسایط نقلیه عمومی به مسافرت پرداختند.

در سال جاری گفته می شود بیش از 3000 دختر و پسر، زن و مرد در نیویورک علیرغم سردی هوا بدون شلوار وارد مکانهای عمومی شدند!

هدف از این روز که در 43 شهر دیگر از 16 کشور نیز گرامی داشته شد احساس آزادی و خنداندن مردم عنوان می شود.

عکسهایی از این روز را ببینید:














منبع: سایت برگزار کننده این مناسبت