دستگیری دو ایرانی به جرم دزدی کفش نمازگزاران در سامسون


دو ایرانی به هویت ه.ت.س.د (41 ساله) و الف.ب.الف (33 ساله) به جرم کفش دزدی از مسجد دستگیر شدند.
این افراد متهمند هنگامی که نمازگزاران در بویوک مسجد در محله بازار ایلک آدیم مشغول نماز بودند کفش نمازگزاران را دزدیده و برای فروش آن در بازار تلاش کرده اند.
دو ایرانی فوق در گوشه ای از بازار کفشها را به عرضه گذاشتند و م.ر 51 ساله با دیدن کفشهای ورزشی دزدیده شده اش جریان را به پلیس اطلاع داد.
دو متهم به جرم کفش دزدی بعد از انجام بازپرسی در مرکز پلیس، روانه دادگاه خواهند شد.
نکته ضروری: اکثر مردم ترکیه دید مثبتی نسبت به ایرانیان دارند و ایرانیان ساکن در ترکیه نیز با توجه به نزدیکی فرهنگی مردم دو کشور از جمله محترم ترین افراد خارجی هستند. مسائلی از این دست نیز مسأله ای عمومی است که نمی تواند بیانگر یک قاعده کلی باشد.

ویدئو: مجلس ترکیه به هم ریخت!

Hürriyet Video'larını izlemek için Flash 7 veya daha yüksek eklenti yüklenmeniz gerekmektedir. Yüklemek için tıklayınız!!!


به دنبال اظهارات نماینده ملیگرای ترکیه علیه رجب طیب اردوغان نخست وزیر کشور مجلس ترکیه شاهد صحنه بی نظیر زد و خورد بین نمایندگان شد!

عثمان دورمؤش نماینده حزب مخالف حرکت ملی در نطق خود در مجلس ملی ترکیه ادعا کرد اعضای حزب عدالت و توسعه، رجب طیب اردوغان رهبر حزب خود را همانند پیغمبر می دانند.

وی در نطق خود با اشاره به اینکه مسئولان یک بیمارستان، امینه اردوغان همسر نخست وزیر ترکیه را پذیرش نکرده اند ادعا کرد که وزیر بهداشت، پزشکان آن بیمارستان را مجازات خواهد کرد چرا که اردوغان همانند پیغمبر برای بسیاری از اعضای هیأت دولت عزیز است.

این سخنان که در ترکیه سخنان سنگینی محسوب می شود باعث زد و خورد شدید بین نمایندگان موافق و مخالف دولت شد.

ویدئوی سخنان نماینده ملیگرای مجلس ترکیه را از اینجا ببینید