کشف راز عجیب هیتلر بعد از صد سال: هیتلر مردان برهنه را طراحی می کرد!


یک راز عجیب هیتلر بعد از یکصد سال آشکار شد.

آدولف هیتلر بیش از صد سال قبل، فیگور مردهای برهنه را ترسیم می کرده است.

تا پیش از این مدتها ادعاهایی مبنی بر همجنسگرا بودن هیتلر منتشر می شد و حال، این تصاویر، ادعاهای فوق را قوت می بخشد.

هیتلر دوست داشت با تحصیل در آکادمی هنر وین یک نقاش شود و بعد از آنکه نقاشی های وی از سوی هیأت داوران دانشگاه مورد قبول واقع نشد نتوانست وارد آن دانشگاه شود. در نقاشی های وی مردان برهنه جایگاه ویژه ای دارند.

به گزارش ترجمه اخبار ترکیه به نقل از حریت، این نقاشی ها هم اکنون در یک مرکز مزایده انگلیسی نگهداری می شوند. حراجی Mullocks هر یک از پرتره های ترسیم شده بوسیله هیتلر را 6 هزار و 700 یورو قیمتگذاری پایه کرده است.


-رعایت کپی رایت نشان دهنده شخصیت شماست!-

یک توپولوف دیگر سقوط کرد!

یک فروند هواپیمای توپولف 204 روسیه که از مصر به مسکو برمی گشت در اثر سقوط در یک منطقه جنگلی به سه قطعه تبدیل شد.

به گزارش حریت، این هواپیما خوشبختانه مسافر نداشت و نکته جالب اینکه تمامی هشت خدمه آن زنده ماندند.

نکته جالبتر آنکه یکی از خدمه هواپیمای تکه تکه شده بدون آنکه کمکی از افراد دیگر بگیرد ساک خود را جمع کرده و تاکسی صدا کرده است تا به خانه برود!

به گزارش خبرگزاری های روسیه، هواپیمای توپولف مزبور دیروز به هنگام پرواز به مصر نیز به دلیل دود داخل کابین خلبان، به فرودگاه دوموددوا برگشته بود. این هواپیما بعد از رفع نقص فنی دوباره به طرف مصر حرکت کرده بود.

پی نوشت: در ایران هم چند روز قبل یک توپولف در آستانه سقوط بود. خدا رو شکر که این هواپیما سقوط نکرد





اردوغان: یکصد هزار کارگر غیرقانونی ارمنستانی را اخراج می کنیم

به دنبال فعالیتهای لابی ارمنی در خارج از کشور برای تأیید ادعاهایشان در مورد حوادث سال 1915 و تأیید این ادعاها در کنگره آمریکا و پارلمان سوئد نخست وزیر ترکیه در مصاحبه ای با شبکه بی بی سی از وجود 100 هزار کارگر قاچاق ارمنستانی در ترکیه خبر داد و تهدید کرد در صورتی که دیاسپورای ارمنی به فعالیتهای منفی خود ادامه دهد کارگران قاچاق ارمنستانی را از ترکیه اخراج خواهد کرد.

متن کامل سخنان اردوغان به این شرح است: "در مسأله روابط ما با ارمنستان مشکل از ما نیست، بلکه مشکل از جانب ارمنستان است. در کشور من 170 هزار ارمنی وجود دارد. از این تعداد، 70 هزار نفر شهروندان کشورم هستند. اما 100 هزار نفر نیز مسامحه می کنیم. در صورتی که لازم باشد به این 100 هزار نفر خواهم گفت به کشورتان برگردید. چرا این کار را خواهم کرد؟ آنها شهروندان کشور من نیستند و اجباری به نگهداشتن اینها در کشورم نیست. ما اکنون رفتار صمیمانه ای نشان داده ایم. اما متأسفانه رفتارهای کنونی (اصرار بر ادعاهای ارامنه) باعث تأثیر منفی می شود ولی آنها این را تشخیص نمی دهند."

اردوغان افزود: "طبیعی ست که ما سیاست همسایگی بدون مسأله را با عزم راسخ ادامه می دهیم. در صورتی که ما دستمان را دراز کنیم و طرف مقابل با مشت جواب ما را بدهد کاری از دست ما برنمی آید. در مسأله ما و ارمنستان هم مشکل از ما نیست. اکنون ارمنستان باید تصمیمی بسیار مهم بگیرد. ارمنستان باید از تأثیر منفی دیاسپورای ارمنی (لابی ارمنی) خارج شود. اگر کشورهایی ارمنستان را دوست دارند بویژه آمریکا، فرانسه و روسیه؛ باید آنها نیز از القائات منفی لابی ارمنی دوری کنند." (حریت)

گفتنی ست به دنبال زلزله مهیب سال 1988 در ارمنستان دهها هزار نفر از ارمنستانی ها برای کار به ترکیه آمدند و به صورت غیرقانونی وارد بازار کار شدند. این افراد سالهاست که به خصوص در استانبول مشغول به کارند و درآمد حاصل از کارشان را به ارمنستان می فرستند.

یکی از زنان ارمنی که 12 سال است به طور غیرقانونی در ترکیه اقامت می کند به شبکه تلویزیونی استار می گوید ماهیانه 600 دلار بابت نگهداری بچه ها حقوق می گیرد و در صورتی که به ارمنستان برود مجبور است با ماهیانه 60 دلار کار کند.

اکثر ارمنستانی های غیرقانونی به صورت قاچاق در محله کوم کاپی استانبول زندگی می کنند.

یکی از این افراد به روزنامه زمان می گوید: وقتی سخنان اردوغان را شنیدم بسیار ناراحت شدم. ما که کاری نکردیم. مسأله آنان مسأله ارمنیان ساکن آمریکاست.

وی با اشاره به اینکه لابی ارمنی هیچ کاری برای آنان نکرده است اضافه کرد: "برای ما کار پیدا کنند. بتوانیم زندگی راحتی را در ارمنستان داشته باشیم و براحتی نان آور خانه خود باشیم. آن وقت هرچه می خواهند بگویند. طاقت ما طاق شده است. 12 سال است اینجا هستم و هیچ گونه بدی ای ندیدم. چیزی غیر از خوبی در اینجا ندیدم."

یک تبعه ارمنستانی دیگر نیز با اشاره به اینکه در ارمنستان متعلق به یکی از ثروتمندترین خانواده های ارمنی می باشند اضافه کرد پانزده سال قبل تمامی وسایل خود در ارمنستان را فروخته و زندگی قاچاقی خود را در استانبول آغاز کرده اند.

وی با تشکر از دولت و مردم ترکیه می گوید: ما همه چیز را باخته ایم. مهمترین مسأله در این دنیا اعتماد به انسانهاست. ما اکنون به دولت و حتی مردم خود نیز اعتماد نداریم. ما خواهان زندگی دوستانه و برادرانه هستیم. ما سیاسی نیستیم. اکنون برای ما مهمترین مسأله کسب پولی برای گذران زندگیمان است. در حالی که اکنون دنیا با بحران اقتصادی دست و پنجه نرم می کند از لابی ارمنی خواهشم می کنم در این مسأله دخالت نکنند. اگر آنها اینقدر به فکر ما ارمنی ها هستند ابتدا درهای خود را به روی ما بگشایند و به ما کمک کنند. ما به آنان اعتماد نداریم. آنها همیشه ما را تطمیع کرده و فریب داده اند.

وی با تأکید بر اینکه هیچگاه در ترکیه شاهد برخورد خصمانه ای نبوده است با اشاره به فعالیتهای لابی ارمنی ها در خارج، ادامه داد: همه مرا به عنوان یک دوست یا خواهر بزرگتر قبول می کند. ما را دشمن یکدیگر نکنند. چرا که توان آنرا ندارند.

یک زن دیگر که در ترکیه نظافتچی است می گوید: اجازه اقامت در ترکیه را ندارم. لابی ارمنی دارد بازی اش را می کند و این به ما ارتباطی ندارد. ما اینجا خوشبختیم و تصمیم به بازگشت به ارمنستان را ندارم.

یکی دیگر از کارگران قاچاق ارمنستانی نیز به روزنامه زمان می گوید 28 سال دارد و در یک کارخانه نساجی کار می کند وی می افزاید شوهرش در ارمنستان کار می کند و وی می خواهد شوهرش را نیز به ترکیه بیاورد. وی اندوه خود را از سخنان اردوغان پنهان نمی کند و می گوید در اروپا نیز صدها هزار کارگر غیرقانونی ترک کار می کنند و نخست وزیر اردوغان نباید این مسأله را فراموش کند.

اما کیره کوسیان یک ارمنستانی که هشت سال است در ترکیه در یک شرکت توریستی فعالیت دارد می گوید: تا کنون به کوچکترین مشکلی برنخوردم.مشکلی بین ارمنی ها و ترک ها نیست. مشکل اصلی بین دولتهاست.

گفتنی ست به دنبال سخنان اردوغان، بسیاری از مردم و روزنامه ها نسبت به حضور کارگران غیرقانونی در ترکیه اعتراض کرده و خواهان اخراج کارگران غیرقانونی شده اند.

به عقیده آنان در برهه ای که ترکیه با مشکل بیکاری دست و پنجه نرم می کند حضور کارگران غیرقانونی خارجی که مالیاتی به دولت نمی دهند به زیان مردم و کشور ترکیه است.

به اعتقاد برخی از کارشناسان بیش از یک میلیون کارگر غیرقانونی خارجی در ترکیه به فعالیت مشغولند.

همچنین برخی از سایتهای اینترنتی خارجی برداشت اشتباهی از سخنان اردوغان داشتند و نوشتند قرار است اردوغان 100 هزار ارمنی ترکیه را اخراج کند (رجوع به این لینک دویچه وله فارسی) در حالی که منظور اردوغان کاملا روشن است و گفته است 100 هزار ارمنستانی که در ترکیه اقامت و کار غیرقانونی می کنند در صورت لزوم اخراج خواهند شد


ماتیک مشخص کننده تمایل به 3کس برای زنان به بازار آمد

در آمریکا رژ لبی ساخته شده است که میل جنسی زنان و تمایل آنان به سک.س را مشخص می کند!

این رژ لب که در ایالت کالیفرنیای آمریکا به بازار عرضه شده است برای مردان به عنوان راهنمای تمایلات جنسی زنان عمل می کند و به آنان برای فهم درجه شهوت زنان کمک می کند.

این رژ لب بر حسب تمایلات روحی و جنسی زنان تغییر رنگ می یابد. این رژ که رنگی صورتی دارد در صورتی که تمایلات جنسی زنان به مرحله مشخصی برسد رفته رفته به قرمز تغییر رنگ می دهد.

به گزارش حریت، این رژ لب که با استقبال فراوان روبه رو شده است هم اکنون به قیمت 28 لیره (حدود 18 دلار) عرضه می شود.

متخصصان تولید این رژ را عاملی بسیار مهم در نزدیکی بین زنان و مردان می دانند اما اعتقاد دارند این رژ می تواند بعضی اوقات باعث شرم و خجالت گردد. هنگامی که شما در اتوبوس هستید فهم تحریک شدن شما توسط مرد مقابلتان با دیدن لبهای قرمز شده شما، اصلا خوشایند نیست!

در بین اولین کسانی که از این رژ لب استفاده می کنند خواننده معروف، کتی پری نیز به چشم می خورد.

توضیح: اگر می خواهید از این رژها تهیه کنید نام علمی (!) آن “Mood Swing Emotionally Activated Lip Gloss” است!


ترانه ای نوستالژیک و شاد: کاش تمام دنیا سرتاسر جشن و سرور بود!

خانم شنای یوزباشی اوغلو از خواننده های قدیمی جاز، پاپ، دیسکو فانک و فوسیون ترکیه است که بسیاری وی را با ترانه "حیات بایرام اولسا" می شناسند. این ترانه با مضمونی انسانی و آهنگی شاد در زمان خود به یکی از محبوبترین ترانه های ترکی تبدیل شد و هنوز هم این ترانه از ماندگارترین ترانه های این کشور به شمار می رود. ترانه "کاش سراسر دنیا غرق در شور و سرور بود" در سال 1973 یعنی 37 سال قبل اجرا شد و هنوز هم تازه، زیبا، ساده، صمیمی و سرشار از احساس است.


در این دنیا خوشبخت ترین انسان کسی ست که خوشبختی را به ارمغان می آورد

...در این دنیا محبوب کسی ست که شیوه عشق بداند

... و قوی ترین انسان کسی ست که سختی ها را لمس کرده باشد با پوست و استخوان

... و عالمترین انسان، کسی که خود را بشناسد

...کاش تمام دنیا به این باور می رسیدند

... کاش زندگی سرتاسر جشن و سرور بود


...و کاش انسانها در در دست هم، در کنار هم بودند و به ابدیت پیوند می خوردند...



اندر احوالات لینکهای تازه بالاترین!


بدون شرح: لینکی که با 84 امتیاز داغ نشده است و لینکی که با 71 امتیاز داغ نشده است و لینکی که با 57 امتیاز، هنوز تازه است و سرد شده است!

تاریخچه شکل گیری گروه تروریستی ارمنی آسالا

گروه تروریستی آسالا یا ارتش مخفی ارمنی برای رهایی ارمنستان، از گروههای تروریستی ارمنی بود که بین سالهای ۱۹۷۳ تا ۱۹۸۵ به ترور دیپلماتهای ترک تبعه ترکیه و ۱۶ کشور دیگر مبادرت ورزیده است. این گروه افراطی ارمنی در بین سالهای ۱۹۸۰ تا ۱۹۹۰ به طور رسمی وارد لیست سازمانهای ترور آمریکا شد.

این سازمان تروریستی در سال ۱۹۷۵ و در اثنای جنگهای داخلی لبنان با کمک جبهه مردمی برای آزادی فلسطین و از سوی آگوپ آگوپیان (هاگوپ هاگوپیان) پایه ریزی شد. به گفته آگوپیان، علت شکل گیری سازمان آسالا، تقویت ملیگرایی ارمنی‌های خارج از ارمنستان و معرفی آمال ارمنی‌ها به جامعه جهانی بوده است.

آسالا به خصوص به دنبال ایجاد ارمنستان بزرگ، قبولاندن "نسل کشی ارامنه" به دولت ترکیه، اجبار ترکیه به پرداخت غرامت و بازگرداندن اراضی ادعایی ارامنه از سوی ترکیه به خاک میهنی ارمنی‌ها بوده است.

اهداف اصلی آسالا برای ترور، دیپلماتها و سرمایه داران موفق ترک بوده است. اما این سازمان به خاطر اهدافی خاص، دفاتر شرکتهای هوایی ترانس ورلد ایرلاینز در مادرید و ایر کانادا در لس آنجلس را نیز منفجر کرده است.

سازمان آسالا پیوندهایی نیز با پ.ک.ک و گروههای با ایدئولوژی مارکسیست‌لنینیست داشته است.

این تروریست‌ها در ۳۸ شهر ۲۱ کشور جهان، ۱۱۰ مورد حمله تروریستی انجام داده اند. ۳۹ مورد از این حملات مسلحانه، ۷۰ مورد همراه با بمبگذاری و یک مورد نیز همراه با اشغال بوده است. در این حملات ۴۲ دیپلمات ترکیه و ۴ فرد غیر ترکیه‌ای جان باخته و ۶۶ نفر نیز زخمی شده اند.

این گروه در ۷ آگوست ۱۹۸۲ یک حمله تروریستی را در فرودگاه اسن بوغای آنکارا شکل داد که در نتیجه آن ۹ نفر جان باخته و ۷۲ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

دادگاهی در پاریس اعضای این سازمان را که در دفتر شرکت هوایی ترکیه بمبگذاری کرده بودند به ۳۰ ماه زندان محکوم کرد. این گروه در سال ۱۹۸۳ در فرودگاه اورلی بمبگذاری کرده بود که در نتیجه آن ۸ نفر کشته و ۵۲ نفر نیز زخمی شدند.

گروه آسالا بعد از بمباران فرودگاه اورلی پاریس در سال ۱۹۸۳ به چند گروه تقسیم شد.

با استقلال ارمنستان، یکی از اهداف شکلگیری سازمان تروریستی آسالا به واقعیت پیوست و اعضای سابق آن در دولت و ارتش جدید ارمنستان جای گرفتند. برخی منابع از سازمان دهی و مدیریت جنگ علیه آذربایجان در قره باغ از سوی این گروه خبر می دهند.

در یکی از عملیاتهای تروریستی آسالا، در ۲۸ آوریل ۱۹۸۴ ایشیق یوندر یکی از دیپلماتهای ترک در سفارت ترکیه در تهران کشته شد.

سفارتخانه‌های ترکیه در بیروت، لاهه، آتن، پاریس، ژنو، وین، لیسبون، بوستون، اتاوا،، بلگراد، بروکسل، لس آنجلس، سیدنی و کشورهای دیگر از اهداف عمده حرکت‌های تروریستی این سازمان بوده است که باعث جان باختن تعدادی از دیپلماتهای ترکیه شد.

هم اکنون در قبرستان عصری آنکارا مکان ویژه‌ای شامل مقبره دهها نفر از دیپلماتهایی که توسط این گروه تروریستی کشته شده اند ایجاد شده است.

قتل و ترور پدیده‌ای مذموم است و راه به جایی نخواهد برد. ارمنستان هم اکنون قره باغ و بیست درصد از خاک جمهوری آذربایجان را به طور رسمی تحت اشغال خود دارد و مسبب فجایعی همچون قتل عام خوجالی و ... بوده است. این در حالیست که ارمنستان ادعا می کند خود قربانی تروریسم و نسل کشی است. کشوری که ادعای قربانی بودن را می کند و به هنگام قدرت گیری، خود دست به قتل عام و اشغال می زند و نمی تواند در ادعای خود صادق باشد.

منابع: ویکی پدیای ترکی و انگلیسی

نمونه ای از سطح بالای ادب و شعور در برخی کاربران ویژه بالاترین


حالا خوبه که هر بچه دبستانی هم میدونه که ترکها فقط چند صد سالی است که از مغولستان بطرف غرب آمدند. بدبختی ما همینه دیگه هرگروه ک..ن نشوری اومده داره واسه ما عر و گوز میکنه, اوناز آخوندهای پفیوز و اون عربهای سوسمار خور و حالا هم ترکیه گدا گشنه که شهروندایشان باید در آلمان و سایر کشورهای اروپائی مستراح شوئی بکنند. (روی جمله کلیک کنید)

البته غصه نخورید، این هیچ ربطی به فرهنگ کشورمان ندارد و دیدگاه یک نفر است که با استقبال کاربران هم مواجه شده است!
و مطمئن باشید که این کاربران از سوی بالایارها بن نخواهند شد، چون اصولا این حرفها برای یک کشور دیگر گفته شده و اصلا مصداق توهین محسوب نمی شود!
نکته: احتیاجی به این نیست که بگوییم نوروز در ایران عید اصلی ماست چرا که همه چیز آشکار است. اما این نافی برگزاری عید نوروز توسط ملتها و اقوام دیگر نیست.
استفاده ابزاری از این جشن هم برای فعالیتهای تجزیه طلبانه محکوم است. از جانب هر قوم و در هر کشوری که باشد.