نقشه های جعلی کردستان بزرگ از روی ماشینهای پلیس کردستان عراق پاک شدند!

نقشه های جعلی کردستان بزرگ از روی ماشینهای پلیس کردستان عراق پاک شدند!

چند روز قبل خبر و عکسی با عنوان "آیا بارزانی به خاک ایران چشم ندارد؟" برای اولین بار در این وبلاگ بر اساس گزارش خبرگزاری دوغان ترکیه نقل شد که در ایران هم بازتاب گسترده ای داشت و موجی از اعتراضات را رقم زد.

این خبر حاکی از این بود که بر روی ماشینهای پلیس کردستان عراق نقشه ای جعلی با عنوان نقشه کردستان بزرگ و با سه رنگ زرد، سبز و قرمز رسم شده است.

در این نقشه، بخش های بزرگی از خاک کشورمان(استانهای آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و خوزستان) به همراه بخش هایی از خاک ترکیه و سوریه جزء کردستان بزرگ قرار گرفته بود!

به دنبال اعتراضاتی که بعد از این جریان صورت گرفت از شمال عراق خبر می رسد که این نقشه ها از روی ماشین های دولتی اقلیم کردستان عراق پاک شده اند.

روزنامه حریت در این زمینه گزارش داد که مسئولان شمال عراق به دلیل حساسیت های ایجاد شده در این زمینه این نقشه ها را از ماشینهای پلیس و برخی از ادارات دولتی حذف کرده اند.

کردها در ایران سابقه ای به قدمت تاریخ آن دارند و با وجود محرومیت هرزمان نیز آنرا به زبان آورده اند. حال چگونه مسئولان کردستان عراق در پی تقسیم سه کشور منطقه هستند جای سئوال فراوان دارد.

نقشه کردستان بزرگ از روی خودروهای دولتی کردستان عراق پاک شد اما آیا از ذهنهای مسئولان کردستان عراق نیز پاک شده است یا نه؟ فعلا معلوم نیست


عکس خودروی پلیس کردستان عراق قبل از حذف نقشه


عکس خودروی پلیس کردستان عراق بعد از حذف نقشه
(برای بزرگ کردن عکسها روی آنها کلیک کنید)

3 کامنت:

ناشناس می‌گوید:

وبلاگ شما واقعا برام جالب بود
شما رو لینک می دم
بر قرار باشید.

ناشناس می‌گوید:

وبلاگ شما واقعا برام جالب بود
شما رو لینک می دم
بر قرار باشید

ناشناس می‌گوید:

لطف دارید دوست عزیز