مردی که به اتهام تجاوز به دختر14 ساله اش تحت تعقیب بود خود را به دار آویخت!

مردی که به اتهام تجاوز به دخترش تحت تعقیب بود خود را به دار آویخت


مردی که در شهر "علی آقا"ی ازمیر به اتهام اذیت و آزار جنسی دختر خود تحت تعقیب بود در یک بنای نیمه کاره در بخش "چیگلی" خود را به دار آویخت.

به نوشته سایت اینترنتی ویترین خبر، عده ای که مشغول جمع آوری قارچ بودند جسدی را در حالی که به خود را ازتیرآهن سقف آویزان بود مشاهده کردند و به پلیس خبر دادند. اکیپ پلیس هویت جسد را سین. پ (47 ساله) صاحب یک مغازه آبجو فروشی در بخش "علی آقا" تشخیص داد. خودروی سین.پ نیز در نزدیکی محل خودکشی پیدا شد.
طبق تحقیقات انجام شده مشخص شد که سین.پ خودکشی کرده و قبل از خودکشی دو شیشه آبجوی الکلی خورده است.
در تحقیقات پلیس مشخص شد دختر 14 ساله این مرد و دانش آموز سال دوم دبیرستان بخاطر اذیت و آزار پدرش پیش دبیر مدرسه اش دردل کرده بود. با گزارش این واقعه توسط دبیر به پلیس، نیروهای پلیس به دنبال دستگیری متهم بوده اند.
این مرد بعد از آنکه فهمید تحت تعقیب است از دو روز گذشته ناپدید شده بود. همسر متهم تحت تعقیب یک اس ام اس از شوهرش دریافت کرده بود که در آن نوشته شده بود: " می خواهم خودکشی کنم"
همچنین طبق تحقیقات پلیس، سه ماه قبل نیز این مرد به تذکرات ایست پلیس توجهی نکرده بود و بعد از آنکه مأموران ماشین وی را متوقف کردند در خودروی او سه زن خارجی حضور داشتند و یک اسلحه غیرمجاز نیز از وی کشف شده بود.

0 کامنت: