پربیننده ترین ویدئوهای یوتیوب در سال 2007(بخش اول)

نشریه تایم برترین ویدئوهای یوتیوب - محبوبترین سایت اشتراک ویدئو- را انتخاب کرد. در لیست برترین و پربیننده ترین ده ویدئوی سال که از سوی تایم منتشر شده است از لحظات غم انگیز یک عاشق بریتنی اسپیرز تا آزمون فرهنگی مسابقه زیبایی Teen USA به چشم می خورند.

اما محبوب ترین و پربیننده ترین ده ویدئوی برتر یوتیوب:

1- بریتنی را راحت بگذارید:

او که خود را کریس کراکر معرفی می کرد و شیفته بریتنی اسپیرز بود در زمانی که پاپارازی ها بریتنی اسپیرز را در شرایط سختی گذاشته بودند با چشمانی اشکبار از آنها خواست بریتنی را راحت بگذارند. این ویدئو به انتخاب تایم در ردیف اول 10 ویدئوی برتر سال جای گرفت.



2. The Landlord:

ویل فرل از دست خانم صاحبخانه ش بدجوری به دردسر افتاده است. این ویدئو در بخش ویدئوهای کمدی یوتیوب 50 میلیون بار مشاهده شد



3. نماینده کارولینای جنوبی در مسابقه زیبایی آمریکا:

در مسابقه زیبایی آمریکا با عنوان Teen USA جوابهای لاورن کاتیلین اوپتون که به نمایندگی از کارولینای جنوبی شرکت کرده بود به سئوالات جغرافی بسیاری را خنداند و بسیاری را بهتزده کرد!



4.جدال کلینتون و اوباما:

در ویدئویی که از سوی یکی از طرفداران نامزد حزب دموکرات باراک اوباما تهیه شده بود هیلاری کلینتون در نقش رمان مشهور جرج اورول با عنوان 1984 با عنوان بیگ برادر شستشوی مغزی می کند. این ویدئو پربحث ترین ویدئوی تبلیغات سیاسی آمریکا بوده است.



5. رقص دسته جمعی

آیا رقص دسته جمعی 1500 زندانی فیلیپینی صرفا یک تمرین بوده است؟یا اینکه ...!

شاید هم بینندگان یوتیوب برای پیدا کردن جواب این سئوال بود که 9 میلیون بار این ویدئو را مشاهده کرده اند.





منبع خبر: روزنامه ترکی زبان ملیت

پی نوشت - در متن خبر روزنامه ملیت عنوان پربیننده ترین ویدئوها به انتخاب هفته نامه تایم نوشته شده است در حالی که این ویدئوها به ترتیب بیشترین تعداد بیننده مرتب نشده اند. احتمالا تایم محبوب ترین ویدئوها را به انتخاب خود گلچین کرده است. ضمنا یکی از ویدئوها مربوط به یوتیوب نمی باشد

0 کامنت: