جنجال بر سر نمایش فیلم پورنو در تلویزیون دولتی هلند: پخش بشود یا نشود؟

اعلام پخش فیلمهای پورنو از تلویزیون دولتی هلند این کشور را دچار چند دستگی کرد و باعث بحث های تند بین مردم و سیاستمداران شد.

اعلام خبر پخش فیلم پورنو در شبکه های دولتی VPRO و BNN در تاریخ 23 ماه جاری میلادی باعث مخالفت شدید مشاور نخست وزیر و وزیر امور خانواده و جوانان هلند و رهبر حزب مسیحی آن کشور، آندره رووت شد.

رووت اعلام کرده است برای جلوگیری از پخش این فیلمها در حال بررسی راهکار است و گفته است در صورت ممکن جلوی پخش فیلم را خواهد گرفت.

رونالد پلاسترکک وزیر آموزش و علوم هلند و عضو حزب کارگر، متفق حزب سوسیال دمکرات نیز اعلام کرده است دولت نباید در مقابل این تصمیم تلویزیون بایستد! این وزیر هلندی اعلام کرده است آزادی رسانه ها در هلند نباید مختل شود و کانالهای تلویزیونی خود باید جوابگوی کارهایشان باشند.

ضمن آنکه نماینده حزب لیبرال و وزیر کشور سابق هلند جان رمکس هم، رفتار حزب تحت رهبری آندره رووت را تقبیح کرده و گفت: " برای حل مشکل، روشن و خاموش کردن دکمه تلویزیون کفایت می کند. اگر آنها نمی خواهند فیلم را ببینند می توانند تلویزیون را خاموش کنند!"

مسئولان کانالهای تلویزیونی BNN و VPRO نیز اعلام کرده اند که این قضیه بیش از حد بزرگنمایی شده است و قرار تلویزیون برای پخش این فیلمها همچنان پابرجاست!

منبع: روزنامه حریت ترکیه

0 کامنت: