عکس: عجیب ترین مرگ های دنیا!

مردی که بخاطر ریشهایش مرد!

هانس اشتاینگر استرالیایی بخاطر ریش 1.4 متری اش مشهور بود. اشتاینگر در سال 1567 برای کمک به افرادی که گرفتار آتش سوزی شده بودند رفت. در این اثنا پایش به ریشهای درازش گیر کرد و افتاد. وی بخاطر شکستگی گردن مرد!




مردی که می خواست ماه را در آغوش بگیرد!

شاعر چینی قرن 8 میلادی، لی پو به کنار رود یانگ تسه رفت. وی با دیدن تصویر ماه در رود یانگ تسه خواست آنرا در آغوش بگیرد. لی پو بخاطر خفگی در رودخانه جان داد!





پالتو پرواز نمی کند!

ریچلت خیاط مشهور فرانسوی می خواست آخرین اکتشاف عمرش با عنوان پالتوی پرنده را از بالای برج ایفل تست کند اما نمی دانست که پالتو پرواز نمی کند!




خودکشی هنگام پخش مستقیم برنامه!

کریستین چوبوک تا کنون تنها گزارشگری است که درهنگام پخش زنده تلویزیونی دست به انتحار زد. وی در سال 1974 در هشتمین دقیقه از زمان پخش تلویزیونی تپانچه ای را در آورد و به مغز خود شلیک کرد. البته او مرد!




این گردنبند قاتل است!

انسانها در طول تاریخ به دلایل مختلفی جان خود را از دست می داده اند. گردنبندی که در تصویر زیر می بینید تنها یکی از دلایل مرگ است! به طور حلاصه، این گردنبند به گردن قربانی بسته می شده، به نوک آن نیز ماده منفجره وصل می شده و بعد...بامب!

ترجمه ها از زبان رسمی فاصله گرفته شده و به زبان محاوره نزدیک شده است متن و عکس های کامل را در گالری عکس روزنامه ملیت ببینید.

0 کامنت: