ادعای عجیب عضو دستگیر شده پ.ک.ک: مسئولان وزارت خارجه ایران با پ.ک.ک همکاری می کنند.

ادعاهای عجیب یک عضو تسلیم شده گروه مسلح پ.ک.ک با نام مستعار کریم و هویت الف.پ که بعد از فرار از کمپهای پ.ک.ک در مرز هابور تسلیم نیروهای ترک شده بود در رسانه های ترکیه بویژه کانال خبر ترک بازتاب پیدا کرد.

این عضو 39 ساله پ.ک.ک گفته است اعضای این گروه در نزدیکی مسکو پایتخت روسیه دارای یک مزرعه پرورش خوک هستند. به گفته کریم پ.ک.ک در کمپ لاوریو در یونان آموزشهای موشک می بینند.

این عضو فراری پ.ک.ک که اصالتا اهل دیاربکر ترکیه می باشد ادعا کرده است 25 درصد تجارت مواد مخدر در دست پ.ک.ک است و این گروه دارای گمرک های غیرقانونی در مرزهای ایران، ترکیه و عراق می باشند.

این شخص همچنین ادعا کرده است در سال 99 و بعد از دستگیری عبدالله اوجالان به صورت یک گروه ده نفره با پاسپورتهای جعلی به مسکو رفته اند. در آنجا یک گروه 30 نفره از پ.ک.ک در یک مزرعه پرورش خوک کار می کردند. بعد از یک ماه از این کمپ در قالب یک گروه 7 نفره با هواپیما به تهران رفتیم و از آنجا به ارومیه منتقل شدیم. از آنجا ما را به کمپ هینرا منتقل کردند. در سال 2000 نیروهای آمریکایی به همراه اعضای KDP شانل شش – هفت خودرو وارد کمپ هینرا شدند و یک گفتگوی دو سه ساعته با مراد کاراییلان داشتند. روی خودروها پرچم ایالات متحده را دیده ام. بعد از ورود آمریکا به شمال عراق کمک های مسلحانه آن کشور به پ.ک.ک افزایش چشمگیری یافته است.

این عضو دستگیر شده پ.ک.ک در ادعایی عجیب از مذاکره گروهی از وزارت خارجه ایران با پ.ک.ک سخن گفته و افزوده است: " یک بار شاهد بوده ام یک کاروان شامل سه خودروی وزارت خارجه ایران وارد کمپ پ.ک.ک با نام شهید هارون در شمال عراق شده و با جمیل باییک مذاکره کرده بود"

وی همچنین گفته است: " پ.ک.ک نقش مهمی در انتقال مواد مخدر از ایران و عراق دارد و از انتقال این ماده 25 درصد سهم بر می دارد"

عضو تسلیم شده پ.ک.ک همچنین گفته است: " زخمی های پ.ک.ک در شمال عراق درمان می شوند. اما با توجه به شدت جراحت ممکن است به ایران یا روسیه هم منتقل شوند"

پی نوشت – سخنان این عضو دستگیر شده پ.ک.ک مبنی بر حمایت ایران در حالی است که ایران از پژاک – بازوی ایرانی گروه تروریستی پ.ک.ک – ضربات زیادی را متحمل شده است و سربازان زیادی از کشورمان به دست گروه جدایی خواه پژاک شهید شده اند. واکنش مسئولان ایران به این ادعاها چیست؟

برای خواندن مشروح این خبر به زبان ترکی به این لینک مراجعه کنید

4 کامنت:

ناشناس می‌گوید:

سلام
ایران با اعضای پ÷واک همکاری میکنه
و تصمیم داره اذربایجان غربی رو به مکران یا کردستان شمالی تبدیل کنده
روزانه نیروهای پ کا کا چندین تن از
مامورین انتضامی اذری رو شهید می کنند و به کوه فرار میکنند بدون اینکه مورد تاقیب قرار بگیرند
نمایندگان کردستان در مجلس نیز ارومیه
خاک کردستان می نامند و ر÷یم سکوت میکنه
ظاهرا اقایان خطر ترکها رو بیشتر از کردهای ادمخوار می دونند

Sajjad Weblogُ می‌گوید:

سلام
واقعا وبلاگ مفیدی دارید
خواستم بهتون خسته نباشید بگم
مرسی

ناشناس می‌گوید:

دوست من، آقای ناشناس شما حق ندارید علیه یک گروه زبانی یا نژادی ناسزا بگویید. همه ملت ها و زبانها در بین خود افراد خوشنام و بدنام دارند. این دلییل نمی شود شما عده ای از افراد را قاتل بدانید.
کارتان شایسته نیست

ناشناس می‌گوید:

salam man to lavrio zendegi mikonam va in dastane amozeshe moshak on ham dar in kampe inja kheyli maro khandond ino man az haminja migam ke cherti bish nist baghiyaro nemidonam ba tashakor az motarjem