عکس: جداسازی جنسیتی در ترکیه به محیطهای عمومی هم رسید!

در ترکیه که اینروزها بحث حجاب بحث روز و داغ کشور است جداسازی جنسیتی به محیطهای عمومی همچون تماشاگران هم رسیده است! تیتر روزنامه گازته وطن چنین است: به حال ترکیه بنگر: حرم و سلام [حرم یعنی زنان، سلام یعنی مردان؛ به معنای روزگاری که پادشاهان عثمانی در مراسم رسمی حرم و سلام زنان و مردان را در دوسوی مجزا برای سلام به پادشاه آماده می کردند!]

در مراسمی که در ورزشگاهی در شهر شانلی اورفا برای قرعه کشی واگذاری آپارتمان انجام شد شرکت کنندگان زن و مرد در دوسوی ورزشگاه نشستند.

منبع خبر و عکس از گازته وطن ترکیه




1 کامنت:

ناشناس می‌گوید:

سلام. شاید خود خانم ها اینطوری راحت ترند.
مثلا در ژاپن جدیدا واگن متروی مخصوص خانم ها راه اندازی شده.
در همین مسابقه شاید بین مردان یکی مست باشه و بخواد به خانمها آزاری برسونه. اینطوری بیشتر به خانم ها احترام گذاشته میشه.
شما خودت چند وقت پیش خبری زدید که در اینگلیس چند پسر بچه محصل به یک دختر خردسال گروهی تجاوز کردند؟ آیا اگر این اختلاط وجود نداشت این اتفاق می افتاد.
چندین ساله تو مدارس اینگلیس برای بچه های پایین 18 سال( تا سن 15 سال شنیدم اگه اشتباه نکرده باشم) کاندوم و قرص های ضد بارداری توزیع میشه. یعنی چه؟ یعنی پدر و مادری که فرزندشون رو برای تحصیل میفرستند مدرسه نمیتونن مطمئن باشند فرزندشون مورد اغفال جنسی واقع نشه. وحتی تعرض وتجاوز.
بالا 90% دختران دانش آموز اینگلیسی یک بار تجربه سکس رو داشتن و دوشیزه نیستند... نتیجش این میشه اینقدر سکس براشون بی معنی میشه که میرن به سوی همجنس بازی ... بعد روش های مسخره اکس پارتی نمیدونم خردن مدفوع و سکس با شکنجه و گروههای شیطان پرستی خوردن خون و قربانی شدن.شاید آخرش هم خودکشی .الان آماری منتشر شده علاوه بر زود بی میل شدن زنان به جنس مقابل در اروپا ،حتی مردها هم در سن سی سالگی دچار یک نوع یائسگی مردانه میشن.میلشون به جنس مقبل کم میشه. اینم آخرش نتیجش رشد منفی جمعیت در کشورهای غربی و مجبور به مهاجر پذیر شدن.و عوارض دیگه. در فرانسه مجبور میشن برای اینکه مهاجرین فرهگ اونها رو تغییر ندن کشف حجاب رو تو اکثر مکانها اجباری کنند..........ممکن بگید در ایران هم نمونه هایی دیده میشه بله .ولی سوغات فرهنگی غربه. ماله فرهنگ ما نیست
موفق باشید.