پوتین عاشق این دختر 25 ساله ژیمناست شده است! (+عکس)

- ولادیمیر پوتین ازدواج می کند!-

بعد از ماجرای عشق و ازدواج سارکوزی و کارلا برونی، این بار نوبت به ولادیمیر پوتین رسیده است که عاشق شود!عکسی که می بینید مربوط به معشوقه ولادیمیر پوتین است که یک ژیمناست باز حرفه ای است.

ولادیمیر پوتین دو ماه قبل به طور مخفی همسرش را طلاق داد و طبق اخبار رسانه های روسیه قرار است در 15 ژوئن پوتین با آلینا کابائوا، این ژیمناست 25 ساله ازدواج کند!

پوتین که بزودی با صندلی ریاست جمهوری روسیه وداع می کند چند وقت قبل بعد از 25 سال زندگی مشترکش از همسرش لودمیلا طلاق گرفته بود.

به گزارش وبلاگ ترجمه اخبار ترکیه به نقل از حریت، گفته می شود پوتین هفته گذشته بدون حضور همسرش از جورج بوش استقبال کرده بود.

این ژیمناست 25 ساله عضو حزب روسیه واحد و نماینده پارلمان روسیه است و قرار است عاشق و معشوق در سنت پترزبورگ ازدواج کنند.

آلینا کابائوا اصالت ازبکی دارد و در بسیاری از مسابقات زیمناستیک نماینده روسیه بود است. وی در المپیک آتن نیز حضور یافته و مقام اول المپیک را کسب کرده بود.

آلینا در 4 سالگی ژیمناستیک را شروع کرد، در 14 سالگی اولین مدال طلا را کسب کرد و در المپیک 2004 آتن طلا گرفت، سیاست را رها کرد و اکنون تنها در سیاست حضور دارد.

وی قبل از ورود به سیاست بخاطر پزها و عکس های برهنه اش بسیار مورد توجه و تنقید قرار گرفته بود. وی که در دومای روسیه حضور دارد به عنوان رئیس کمیته جوانان دوما انتخاب شده است.

برای دیدن عکسهای دیگری از این ژیمناست باز زیبا اینجا کلیک کنید

به آقای پوتین بخاطر انتخاب قشنگش تبریک می گویم!

پی نوشت- ولاديمير پوتين در پاسخ به سوالي در كنفرانس مشترك خبري با سيلويو برلوسكني، نخست وزير منتخب ايتاليا در مورد گزارشهایی مبنی بر ازدواج مجددش گفته است: حتي يك كلمه از اين گزارش نيز حقيقت ندارد. هميشه به شدت با افرادي كه به زندگي ديگران سركشي مي‌كنند برخورد كرده‌ام. به نقل از ایسنا
گفتنی ست این روزنامه اکنون تعطیل شده است!

- کپی رایت را رعایت کنیم-










1 کامنت:

ناشناس می‌گوید:

-


Link at

http://www.persiancultures.com/


All the best

-