ویدئوی روز: چگونه یک خانم با گریدر لخت می شود!؟

Hürriyet Video'larını izlemet için Flash 7 veya daha yüksek eklenti yüklenmeniz gerekmektedir. Yüklemek için tıklayınız!!!

[اگر ویدئو را در داخل وبلاگ نمی توانید ببینید به این آدرس بروید]

در یکی از برنامه های تفریحی شبکه دولتی رای ایتالیا یک مرد بدون آنکه به همسرش دست بزند در حضور تماشاگران مشتاق، با یک گریدر لباسهای همسرش را از تنش در آورد!

به گزارش وبلاگ ترجمه اخبار ترکیه به نقل از حریت، مرد جوان راننده گریدر بدون آنکه کوچکترین تماسی با زنش داشته باشد با چنگک گریدر به طور غیرقابل باوری لباسهای همسرش را در یک برنامه زنده و در حضور تماشاچیان مشتاق، در آورد! در حالی که همسر وی به طور جالبی هیجان یا ترسش را پنهان کرده بود!

این زوج که عملیات درآوردن البسه را با موفقیت به اتمام رساندند جایزه مسابقه را دریافت کردند. زن جوان در پاسخ به سئوالی در مورد اینکه "چگونه خونسردی خودت را حفظ می کنی؟" گفت: من به او اطمینان دارم! بارها امتحان کرده ایم!

تماشاگران این مسابقه هیجان انگیز که رکورد تعداد بیننده را شکست گفتند: حتی اگر چهل سال هم فکر می کردیم به عقلمان نمی رسید که چگونه می توان یک خانم را با گریدر لخت کرد!

پی نوشت: آقایان عزیز و محترم، یک موقع به سرتان نزند با گریدر این عملیات را انجام بدهید ها! یک موقع بلایی سر همسرتان می آورید!

کپی رایت را رعایت کنیم!

5 کامنت:

Alireza می‌گوید:

who says these are couple!!?
they are not couple!

ناشناس می‌گوید:

پدر جان به این ماشینی که دیدی گریدر نمیگن! اسمش بیل مکانیکیه.

ناشناس می‌گوید:

سلام این excavator یا همان بیل میکانیکی است نه گریدر
اما خیلی جالبه

ناشناس می‌گوید:

سلام ... ببینم جدا شما فرق بیل مکانیککی با گریدر را نتونستین تشحیص بدین ؟؟؟؟؟؟

ترجمه اخبار ترکیه می‌گوید:

ضمن تشکر از عموم مسلمین و مسلمات عزیز که فرق بیل مکانیکی را با گریدر یادآور شدند.
راستش در اصل خبر نوشته شده بود گریدر...
از آنجایی که بنده هم فرق بین لودر و گریدر و بیل مکانیکی رو زیاد نمی دونم عین خبر را آوردم.
برای آنکه تذکرات دوستان هم به جای دوری نرود تصحیحش نمی کنم تا کسی که تازه می آید فکر نکند بیل مکانیکی نوشته ام و دوستان باز هم گفته اند بیل مکانیکی درسته
از همه خوانندگان عزیزم بابت اشتباه در تشخیص آلات مکانیکی عذر می خواهم