زنان متعصب یهودی محجبه می شوند!

در اسرائیل – کشور تضادها- پوشش زنان نیز یک تحول عجیب در شیوه را تجربه می کند و آنهم حجاب زنان یهودی به شیوه عربی است!

این زنان که برخی اوقات به دلیل شباهت به اعراب تحت آزار نیز قرار می گیرند می گویند: "خداوند از من می خواهد این گونه بپوشم!"

در اسرائیل از آزادی همجنسگرایان تا زنان متعصب دیندار در آن یافت می شود و به همین علت به آن کشور کشور تضادها می گویند.

اکنون یک تضاد دیگر نیز در این کشور به چشم می خورد: زنان یهودی که از ناخن پا تا فرق سر را می پوشانند! تعداد این زنان یهودی رفته رفته روبه افزایش است. در شهرک 68 هزار نفری بیت شمش در قدس که به عنوان قلعه زنان متعصب یهودی مطرح است تعداد زنانی مانند اعراب حجاب بر سر می گذارند به 100 نفر رسیده است. حتی برخی اوقات می توان این زنان محجبه یهودی را پشت دیوار ندبه درحال خواندن تورات نیز مشاهده کرد.

به گزارش وبلاگ ترجمه اخبار ترکیه به نقل از رادیکال، یکی از زنان محجبه یهودی با نام مستعار سارا از تجربه خودش می گوید: هنگامی که سارا از جاده عبور می کند ماشین ها سرعتشان را کم می کنند و رانندگان به خیال آنکه سارا عرب است در جستجوی اطلاعات بیشتری بر می آیند. وی که از سر تا پا با پارچه ای پررنگ پوشیده شده است می گوید: به این حجاب نگویید. این "سال" است.

این زنان که از هموطنان یهودی شان که ترس از بمبگذار انتحاری دارند تجربه های ناخوشایندی نیز دارند: به خاطر آنکه فکر می کنند من عرب هستم برخی ها فحش می دهند. با این وجود پوشیدن "سال" به این اذیت و آزارها می ارزد...


6 کامنت:

david santos می‌گوید:

7/6/2008

Portugal 1 Turquia 0
Portugal 0 Turquia 0
Portugal 0 Turquia 1

FAIR PLAY

ناشناس می‌گوید:

مرسي :)

ترجمه اخبار ترکیه می‌گوید:

ساناز جان، بخشی از خبر ترجمه نشده است. خوانندگان برای اطلاع بیشتر به اصل مطلب مراجعه کنند

ناشناس می‌گوید:

البته يه مقداريش رو هم من تو بالاترين ترجمه كردم:)

ترجمه اخبار ترکیه می‌گوید:

مرسی عزیز. من خیلی خوابم میاد. شب خوش
:)

ناشناس می‌گوید:

کل مطلب صحیح است ولی در مورد عکس یک اشکال اساسی وجود دارد و آن اینکه زنان محجبه یهودی هرگز از پوششی با رنگ سیاه استفاده نمی کنند شاید این عکس فقط سمبولیک است.