بوش در آینده نزدیک به ایران حمله می کند!

روزنامه دبکافایل (Debkafile) از روزنامه های نزدیک به سازمان جاسوسی اسرائیل موساد جزئیات نقشه حمله احتمالی بوش علیه ایران را فاش کرد.

بر اساس این خبر که در سایت debka منتشر شده است بوش قصد دارد پیش از پایان دوره حکومتش و در آینده ای بسیار نزدیک حمله ای شبانه را علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام دهد. این حمله بر اساس ادعای این روزنامه شبانه، موضعی و غافلگیرانه خواهد بود.

به گزارش وبلاگ ترجمه اخبار ترکیه به نقل از حریت، سایت دبکا آورده است جرج بوش قصد دارد در آینده بسیار نزدیک اولین حمله عملی خود را علیه ایران انجام دهد. این حمله به صورت محدود و علیه سپاه پاسداران خواهد بود.

روزنامه دبکا در ادامه آورده است: " هدف حمله جرج بوش کمپهای آموزشی و پادگانهای سپاه پاسداران، انبارهای مهمات و اسلحه آن نیرو و مراکز مخابراتی و ارتباطی این نیرو خواهد بود و بر اساس نقشه بوش، این حمله بصورت شبانه انجام خواهد شد."

دبکا نوشته است: ایران از قصد امریکا برای حمله شبانه به آن کشور آگاهی یافته است و به صورت کامل برای این حمله آمادگی دارد. روزنامه نزدیک به سازمان جاسوسی اسرائیل سخنان دو روز قبل مصطفی محمد نجار وزیر دفاع ایران را یادآوری کرده است که گفته بود نیروهای مسلح ایران برای مقابله با هرگونه حمله آماده هستند.

سایت فوق همچنین در ادامه خبر خود از خالی شدن برخی پادگانها و مراکز نظامی سپاه از دو روز قبل خبر داد.

بنا بر این ادعا خاورمیانه در آینده نزدیک روزهای داغی را شاهد خواهد بود.

پی نوشت – گویا در خبر اصلی که مال سایت دبکا است حمله هوایی آمریکا به سپاه قدس پر رنگتر شده است. ضمن آنکه گویا هدف بوش بیشتر نیروهای حماس، حرب الله و معارضان عراقی است که آن کشور ادعای حمایت ایران از این سازمانها را دارد. به هرحال منبع ترجمه من خبر روزنامه ترک زبان حریت بوده است. خبر اصلی را از اینجا بخوانید.

پی نوشت 2 – فکر نمی کنم کشوری توانایی حمله به ایران را داشته باشد. ایرانیان فارغ از هر گرایشی اجازه نخواهند داد یک اجنبی به مرزهای میهنش حمله کند. احتمالا این روزنامه اسرائیلی آرزوهای درونی خود را در قالب یک خبر آورده است!


0 کامنت: