زندگی غمبار یک زن تنها: او روزگاری همسر کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا بود!

او یک زن تنها و ترک شده است. زنی که سالهاست مهر سکوت بر لب دوخته است. این زن تنها، اسمش کارول مک کین است. 70 سال دارد. در نزدیکی های واشنگتن پایتخت آمریکا در ویرجینیابیچ زندگی می کند. زنی که روزگاری کسی او را نمی شناخت اکنون موضوع روز آمریکا شده است، چرا که او زن سابق و ترک شده کاندیدای کنونی ریاست جمهوری آمریکا سناتور جان مک کین است!

این پیرزن 70 ساله زن اول جان مک کین کاندیدای جمهوریخواهان است. وی در سال 1965 هنگامی که با سناتور مک کین ازدواج کرد یک مدل و شناگر ماهر بود. سالهای اولیه زندگی مشترکشان خوشبخت بودند و صاحب سه فرزند شدند.

اما هنگامی که جنگ ویتنام به اوج خود رسید سناتور مک کین که یک خلبان جوان بود به ویتنام رفت. در سال 1968 هنگامی که مک کین روستاهای ویتنام را بمباران می کرد هواپیمایش سقوط کرد. به این ترتیب کاندیدای کنونی جمهوریخواهان به عنوان اسیر جنگی در یکی از زندانهای هانوی 5 سال تمام را در حبس به سر برد.

امروز کاندیدای جمهوریخواهان شرایط سخت روزهای اسارت را بازگو می کند و از شکنجه هایی که بر وی رفت صحبت می کند. اما هیچگاه از یک زن تنها و ترک شده صحبت نمی کند: از کارول مک کین!

هنگامی که سناتور مک کین در زندان ویتنام به سر می برد زنش کارول در یک روز نوئل و در جاده ای یخی تصادف می کند. چندین ماه در بیمارستان بستری می شود و با صندلی چرخدار به خانه برمی گردد.

خلبان نیروی هوایی امریکا جان مک کین در سال 1973 به امریکا بر می گردد و در خانه با همسرش روبه رو می شود: زنی که با صندلی چرخدار راه می رود. زنی که زیبایی سابقش را از دست داده است و چاق هم شده است. هفت سال بعد مک کین از زنش کارول جدا می شود و تنها یک ماه بعد از طلاق دادن زنش با یک دختر به نام سیندی هنسلی ازدواج می کند. دختری که مدتهای مدیدی بود با وی به سر می برد و 18 سال از جان مک کین کوچکتر است.

مک کین از زن بعدیش سیندی که دختر یکی از ثروتمندترین مردان آمریکا یعنی جیم هنسلی است دارای چهار فرزند است.

به گزارش وبلاگ ترجمه اخبار ترکیه به نقل از حریت، کارول هم چند مدتی برای بچه هایش از سناتور جان مک کین نفقه و خرجی دریافت می کند. بعدها طوری زندگی می کند که انگار هیچ وقت در زندگی سناتور مک کین وجود نداشته است...

در این اثنا 23 عمل جراحی روی کارول مک کین انجام شد و اکنون به هرترتیبی شده می تواند راه برود. اما اکنون هم فراموش شدنش از سوی شوهر سابقش و پدر سه فرزندش هنوز هم دل این زن تنها را به درد می آورد.

با این وجود کارول تنها تأیید می کند که زمانی همسر سناتور مک کین بوده است و ترجیح می دهد سکوت کند.

اما این زن تنها و پیر که 28 سال بعد موضوع روز شده است اینروزها به کابوس آقای سناتور جان مک کین، کاندیدای جمهوریخواهان در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا تبدیل شده است.

عکس بالا: کارول مک کین زن اول سناتور مک کین

عکس اول پایین: کارول مک کین در کنار سناتور جان مک کین در دوران جوانی

عکس دوم پایین: زن کنونی سناتور مک کین که 18 سال از او کوچکتر می باشد

کپی رایت را رعایت کنید، درج اخبار وبلاگ تنها با ذکر نام و آدرس وبلاگ مجاز می باشد





1 کامنت:

ناشناس می‌گوید:

ba ba jone madaret in bag ro dorost kon 5 daghighe tol mikeshe ta jaye avalemon berim