کشف راز عجیب هیتلر بعد از صد سال: هیتلر مردان برهنه را طراحی می کرد!


یک راز عجیب هیتلر بعد از یکصد سال آشکار شد.

آدولف هیتلر بیش از صد سال قبل، فیگور مردهای برهنه را ترسیم می کرده است.

تا پیش از این مدتها ادعاهایی مبنی بر همجنسگرا بودن هیتلر منتشر می شد و حال، این تصاویر، ادعاهای فوق را قوت می بخشد.

هیتلر دوست داشت با تحصیل در آکادمی هنر وین یک نقاش شود و بعد از آنکه نقاشی های وی از سوی هیأت داوران دانشگاه مورد قبول واقع نشد نتوانست وارد آن دانشگاه شود. در نقاشی های وی مردان برهنه جایگاه ویژه ای دارند.

به گزارش ترجمه اخبار ترکیه به نقل از حریت، این نقاشی ها هم اکنون در یک مرکز مزایده انگلیسی نگهداری می شوند. حراجی Mullocks هر یک از پرتره های ترسیم شده بوسیله هیتلر را 6 هزار و 700 یورو قیمتگذاری پایه کرده است.


-رعایت کپی رایت نشان دهنده شخصیت شماست!-

4 کامنت:

ناشناس می‌گوید:

بعید می دونم صحت داشته باشه
نظر قئی بر اینه که میل جنسی قوی ای نداشته. احکام سختگیرانه ای هم برای همجنسگرایان داشت. جایی در حزب نازی نداشتند و بعد ها مصیبتی که بر یهودیان آمد دامن اونها رو هم گرفت و به جوخه های ادام و اردوگاه ها فرستاده می شدند.
در کل بررسی این مساول از زندگی او بی فایده است. یک نفر نبود، اون یه اسم بود. نوعی سمبل برای پیشبرد اهداف. اگر به زندگینامه سایر اعضای ارشد حزب نازی نظری بندازین میبینین که همه آنها بلااستثنا افرادی بسیار باهوش و تحصیلکرده بودند و در پی تحمیل نظری و قدرتی (هرچند غلط و شیطانی) بودند.  

ناشناس می‌گوید:

من همچین اخباری رو زیاد می بینم.
به هر حال هیتلر یک نمونه از نژادپرستی کثیف و مدرنه.کلا نازی و ژرمن(آرین) تو ادبیات جهان امروز مصادف با نژادپرستیه.
اینکه هیتلر آدمه سخیفی بود(ترس اون از مکانهای بسته و اعمال عجیبش ) زبانزد خاص و عامه. در زمن افسرهای کثیف نازی اصلا هم آدمهای باهوشی نبودند(وگرنه که اون اشتباهات استراتژیک رو نمی کردند) بلکه بیشتر آدمهای مدیری بودند.

به هر حال خدا لعنتشون کنه این ژرمن ها رو که دنیا رو تو دو تا جنگ سوزوندن.

روزنامه نگار آزاد می‌گوید:

سلام. مطالب وبلاگ شما را می خوانم . لینکش را هم به عنوان یکی از وبلاگهای مورد علاقه ام در وبلاگم گذاشتم . زنده باشید

ناشناس می‌گوید:

درود.این تبلیغات منفی ازطرف یهودیان برنامه ریزی وهمایت میشود .شخصی که بتواند 70 میلیون المانیو باخودش همراه کنه حتما شخصیت بالاتر از دیگران داشته ان هم در المان ازاد با مردمان نخبه اون هم شخصی که از حزب ویا گروهی همایت نشده وخود پایگزار حزب نازی بود.واز نظر پیشبرد. کشور المان را سرامد کشورهای دنیا در اورده بود از نظر نظامی -اقتصادی-وعلمی .وبعد ازشکست عکسایی رو میکنند ویانقاشیهای نشان میدهند که شخصیت این اعجوبه نظامی را زیر سوال ببرند.های هیتلر