بوسه 190 میلیونی!

بوسه 190 میلیونی!
شورای نظارت بر تلویزیون ترکیه، کانال "د" را نقره داغ کرد!
"صدا سایان" خواننده زیبا و مشهور ترکیه در برنامه حدود 5 ماه قبل خود در کانال "د" با عنوان"سلطان صبح ها"، "اوزجان دنیز" خواننده مشهور ترک را به برنامه خود دعوت کرده بود.
اوزجان دنیز که در این برنامه با مجری(صدا سایان) خیلی صمیمی نشان می داد در یک لحظه غافلگیرانه "صدا سایان" را روی زمین خواباند و شروع به بغل کردن و بوسیدن وی کرد!
این جریان که سر و صدای زیادی به پا کرده بود برای کانال "د" گران تمام شد.
شورای عالی نظارت بر رادیو و تلویزیون ترکیه، بجای متوقف کردن برنامه صبحگاهی "صدا سایان"، این کانال تلویزیونی را بخاطر "از بین بردن الگوهای اخلاقی جامعه"، 250 هزار لیر جدید ترک (حدود 190 میلیون تومان) جریمه کرد.
پیش از این نیز برنامه "صدا سایان" مجری مشهور و خواننده چندسال قبل ترکیه بخاطر برخی صحبتهای مهمانان برنامه چندبار متوقف شده بود.
منبع: سایت خبر 3

صحنه ای که باعث جریمه کانال تلویزیونی شد







کلیپ فوق العاده ای از "اوزجان دنیز" با عنوان "دُون دِسِم" اگه ازت بخوام برگردی؟


این روزا آتیشیه توی دلم
هم خسته ام و کمی هم خاموش!
صبحی نیست که به یادت نباشم باشم
همه ش داغونمو و کمی هم بریده!
چی شده که دلم سیر نمیشه ازت؟
چیزی که چشام می بینه، دلم نمی دونه
هر جدائی یک آغازه
اینطوری که پیش میره دیگه پایانی برام نیست عزیزم
اما اگه بگم برگردی!
اگه بگم دوست دارم، اگه بگم برگردی
کاشکی می دونستی چقد دلم تنگ توئه ...

3 کامنت:

ناشناس می‌گوید:

kheili bahal bood,mamnoon....albate jenabe azcan deniz behtar bood yekio boos mikard ke jaye mamnesh nabashe....seda sayan pir shode dige!

By the way,jaleb bood.
:)

holmes می‌گوید:

سلام - من نمیتونیم این فیلمها رو ببینم..اصلاً اشکال از ماکرومدیا فلشه؟ یا جاوا یا هیچکدوم؟

ترجمه اخبار ترکیه می‌گوید:

نمی دانم هومن جان
ببین یوتیوب برات فیلتر نیست؟
با فیلتر شکن میای؟
احتمال داره با فیلتر شکن باز نشه
اگه مستقیم میای چک کن فلش ایراد نداره؟