ادعای باور نکردنی یک نوعروس: اعضای خانواده شوهرم بکارتم را با موز پلاستیکی برداشتند!

ادعای باور نکردنی یک نوعروس:
اعضای خانواده شوهرم بکارتم را با موز پلاستیکی برداشتند!

یک زن جوان که برای طلاق به دادگاه مراجعه کرده بود ادعایی باورنکردنی را مطرح کرد. به گفته این نوعروس 18 ساله، شوهرش ازهمان شب اول با وی وارد وظایف زن و شوهری نشده بود. به همین دلیل مادر شوهر و دو خواهر شوهر وی پرده بکارتش را به زور و با یک موز پلاستیکی برداشته اند!

"الف.ی" دختری 18 ساله که شش ماه قبل با شخصی به نام "م.ی" 26 ساله ازدواج کرده بود در حکم درخواست طلاق که به صورت کتبی از طریق وکیلش به شعبه پنجم دادگاه خانواده آنکارا ارائه داده است این ادعای عجیب را مطرح کرد.

بخش هایی از متن دادخواست طلاق این نوعروس به صورت خلاصه به این شرح است:

شوهرم با من ارتباط جنسی نداشت!
بعد از 10 ماه نامزدی، در حالی که عاشق هم بودیم با هم ازدواج کردیم.در خانه پدری شوهرم زندگی را آغاز کردیم. بعد از ازدواج، شوهرم به دلیل ایرادی که در خود داشت با من وارد رابطه جنسی زن و شوهری نشد. بارها کوشید با من وارد رابطه جنسی بشود و چندین بار نیز مرا کتک زد، اما هیچگاه موفق به برقراری رابطه جنسی با من نشد. خانواده همسرم که از این وضع باخبر شده بودند مرا تهدید کردند که به خانواده ام چیزی نگویم. چندین ماه کتک خوردم و اذیت و آزار دیدم تا اینکه خانواده ام را از این وضع با خبر کردم.

وضعیت سختی برایم ایجاد کردند
مادرشوهر و دو خواهر شوهرم از اینکه من وضعیت را به خانواده ام اطلاع داده ام عصبانی شدند و مرا در اتاق حبس کرده و کتک زدند. بعد از آن مرا به زور لخت کردند و روی تخت خواباندند. شوهرم وارد اتاق شد و خواست با من آمیزش کند. اما وقتی این بار هم نتوانست شروع به دشنام دادن به من کرد.

دنبال یک جسم نوک تیز بودند
وقتی شوهرم نتوانست با من سکس کند دوباره خانواده اش از کوره در رفتند. این بار خواهر شوهرهایم در خانه دنبال یک جسم نوک تیز بودند. روی یک موزپلاستیکی که پیدا کرده بودند به توافق رسیدند و آنرا با کرم به صورت لیز درآوردند. مادرشوهر و یکی از خواهرشوهرهایم مرا به زور خواباندند و خواهرشوهر دیگرم موز را در آلت تناسلی ام فرو کرد و پرده دخترانگی ام را برداشت. بعد از آن در حالی که مسخره ام می کردند و به من می خندیدند گفتند دیگر باکره نیستی!

اقوام نوعروس تأیید کردند
خویشاوندان نوعروس 18 ساله ادعاها وی را مبنی بر اینکه وی قبلا این موضوع را با آنها در میان گذاشته بود تأیید کردند. وکیل "الف.ی" نیز از خانواده داماد به جرم "تجاوز با موز پلاستیکی به موکلش"، به دادگاه شکایت کرد.

قاضی حکم طلاق را صادر کرد
شوهر و خانواده شوهر نوعروس ادعاهای این زن 18 ساله را تکذیب کردند و ادعا کردند که متهم اصلی خود شاکی است که به بهانه هایی خانه را ترک کرده است.

قاضی "شرافت الدین شان ور" با توجه به اینکه "شرایط سخت زندگی" باعث عدم ادامه این زندگی زناشویی خواهد شد حکم طلاق را صادر کرد.

روزنامه ترکی زبان حریت

------------

نکته: ذکر منبع خبر نشانه احترام به حقوق افراد و از نشانه های فرهنگ است!

0 کامنت: