کردهای ایران هم علیه سربازان ترکیه می جنگند!

هویت یکی از اعضای پ.ک.ک که در جریان عملیات سربازان ترکیه در کوه گابار شیرناک کشته شده بود فاش شد. بنا به گزارش خبرگزاری فرات (نزدیک به جدائی طلبان)، وی یکی از افراد وابسته به گروه تجزیه طلب PKK بوده است.
نام این فرد "ضیاءالدین علیپور" (با نام رمز آغیت آغیری) اعلام شده است و متولد ارومیه، مرکز استان آذربایجان غربی بوده است.

جدائی طلبان پ.ک.ک در روز 22 آبان امسال (13 نوامبر) در یک حمله غافلگیرانه، 10 سرباز ترکیه را کشته بودند. گفتنی ست حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک بازوی ایرانی گروه پ.ک.ک به شمار می رود و اعضای پ.ک.ک علاوه بر اتباع کرد عراقی از اتباع ایران وسوریه نیز برای حمله به سربازان ترکیه و بمب گذاری در شهرها استفاده می کنند.

خبرگزاری فرات

2 کامنت:

ناشناس می‌گوید:

اين هم تازه مد شده اگر تروريست كردي را از كوهي-جايي بگيرند، زود مي گويد اهل اروميه هستم! تا بگويند اروميه سومين شهر ترك نشين ايران پس از تهران و تبريز يك شهر كرد است
اين هم عجيبه همشون هم اسم رمز تركي دارند مثل تروريست اؤجالان

ناشناس می‌گوید:

من خودم اهل ارومیه هستم. کردم و از وقتی به یاد دارم در ارومیه سه گروه نژادی کرد و آذری و ارمنی، بدون هیچ مشکلی با هم زندگی می‌کردند.
دوستان آذری دو آتشه، توجه دارند اگر تهران را بزرگترین شهر ترک نشین می‌خوانند، از یاد نبرند که استانبول هم بزرگترین شهر کرد نشین است. اما تا کنون کردها هیچوقت چنین نمی‌گویند چون روحیه تجاوزگری ندارند و خواهان حق تعیین سرنوشت در مناطقی که از قدیم الایام کردستان بوده، دارند