چگونه مظهر محمود روزنامه نگار مانکن مشهور انگلستان را به دام انداخت

نمونه ای از تهیه خبر به شیوه نشریات تابلوئید انگلستان!

مظهر محمود، خبرنگار نشریه تابلوئید “News Of The World” در لباس مشتری با پیشنهاد 20 هزار دلار تاپ مدل ردیف دوم انگلستان را راضی به یک شب همخوابگی با خودش کرد! با این کار، دو روز قبل، پرفروشترین نشریه تابلوئید انگلستان یک موفقیت دیگر را به نام خود ثبت کرد.

مظهر محمود با موبایل "سوفیا آندرتون" مدل مشهور و زیبای انگلیسی تماس گرفت و خود را یک مدیر آمریکایی معرفی کرد که به لندن آمده است. وی با مانکن 30 ساله انگلیسی با مبلغ 20 هزار دلار بر سر یک شب همخوابگی به توافق رسید!

چند ساعت بعد، آندرتون به خانه محمود آمد و در حالی که یک دوربین مخفی، ثانیه به ثانیه وقایع را ضبط می کرد به خبرنگار روزنامه کوکائین تعارف کرد. هنگامی که محمود از مصرف کوکائین امتناع کرد، مانکن بدن خود را به او تعارف کرد!

آندرتون به محمود گفت که با پرنس آندریو رابطه بسیار نزدیکی دارد و اضافه کرد: "علیرغم آنکه درآمد بالایی دارم اما سکس هم می کنم! می خواهم یک خانه جدید بخرم و احتیاج به پول دارم و تنها با مردهای خوش چهره می خوابم!"

سوفیا آندرتون در مورد رقیب اصلی اش در دنیای مدل "Kate Moss" نیز حرف های جالبی زد. او درباره کیت گفت: " او در حال افول است، جشن روز تولدش را ترک کردم"

در پایان، مانکن مشهور جلوی خبرنگار لباسهایش را در آورد و تنها با لباسهای زیر روبه روی او قرار گرفت. در این لحظه محمود گفت: "بسیار عذر می خواهم. به دلیلی شما باید از اینجا بروید!"

مظهر محمود کیست؟

مظهر محمود که مانکن معروف انگلستان را به دام انداخته بود دوسال پیش نیزبا پوشیدن لباس شیوخ عرب با اسون گوران اریکسون سرمربی تیم ملی انگلستان دیدار کرده بود و به او پیشنهاد ترانسفر بازیکن را داده بود!!

این خبرنگار که به شیخ تقلبی نیز شهرت دارد تا کنون 100 بار در لباس دیگران، سوژه هایش را فریب داده و خبر تهیه کرده است!

برای دیدن برخی از صحنه های اغفال مانکن انگلیسی، اینـــجا را کلیک کنید

ویدئوی این خبر را اینجا ببینید (با تشکر از کاربران سایت بالاترین و کاربر محترم، زمستان)


2 کامنت:

ناشناس می‌گوید:

عحب بابا!

ناشناس می‌گوید:

new link :
http://www.youtube.com/watch?v=rHmEDg81CCI