ترکیه در گوگل تبلیغ می کند

ترکیه در گوگل جاذبه های توریستی خود را تبلیغ می کند:


ترکیه در محبوبترین موتور جستجوی دنیا به معرفی خود می پردازد.
این کشور در ماه آینده میلادی در کنار ده کشور دیگر در بخش ویژه ای که موتور جستجوی گوگل در آن به معرفی این کشورها می پردازد جای خواهد گرفت.
به گزارش خبرگزاری آنکا از نیویورک، در گوگل هنگامی که 15 هزار کلمه خاص جستجو می شود، در مقابل آن کلمه، صفحه ویژه ای که از سوی وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه طراحی شده است بدون آنکه ارتباطی به آن کلمه داشته باشد ظاهر خواهد شد.
در ماه دسامبر 200 هزار و در سال آینده میلادی 1 میلیون دلار به گوگل پرداخت خواهد شد

بعد از شش ماه رایزنی بین شرکت گوگل و رایزنی فرهنگی و توریستی ترکیه در نیویورک، توافقنامه تبلیغات در این موتور جستجو به فرجام رسید.

ترکیه بخاطر این تبلیغات که از ماه آینده میلادی شروع خواهد شد به شرکت گوگل 200 هزار دلار پرداخت خواهد کرد.

در سال 2008 نیز ترکیه بخاطر تبلیغات و معرفی جاذبه های ترکیه، یک میلیون دلار به گوگل پرداخت خواهد کرد.

کاربران موتور جستجوی گوگل هنگامی که کلمه ای را که به نحوی در ارتباط با ترکیه باشد جستجو می کنند، به صفحه ای ویژه معرفی جاذبه های ترکیه برخورد خواهند کرد. تعداد این کلمات خاص 15 هزار کلمه است. بیشترین تأثیر این تبلیغات در بین مردم ایالات متحده خواهد بود.

پی نوشت: در ترکیه سالهاست که سرمایه گذاری عظیمی روی صنعت توریسم انجام گرفته است. بسیاری از کسانی که در این صنعت پرسود در ترکیه کار می کنند نیز اتباع خارجی هستند که در مناطق توریستی ترکیه از جمله سواحل زیبای مدیترانه مشغول به کارند. هر سال نزدیک به بیست میلیون گردشگر از جاذبه های توریستی و فرهنگ ترکیه بازدید می کنند

منبع: روزنامه ترکی زبان ینی شفق


0 کامنت: