عکس: بریتنی اسپیرز محجبه شد و جوشن صغیر به ماشین آویزان کرد!



بریتنی اسپیرز مثل همیشه جنجالی خواهد بود!این بار اتفاقات حول و حوش بریتنی اسپیرز مرتبط با جوشن صغیرو شخصی به نام عدنان است!

اسپیرز که یک شب را در هتل Peninsula با یک مرد عرب عکاس به نام عدنان سپری کرده بود در هنگام سوار شدن به ماشین عدنان توسط پاپارازی ها شکار شد. دعای جوشن صغیر(به ادعای روزنامه حریت) را می تونید در آینه روبه روی راننده ببینید!

بریتنی نصفه شب شنبه در خیابانهای لس آنجلس برای سوار شدن به ماشین آماده می شد که یک دفعه بیش از بیست پاپاراتزی او را به محاصره خود در آوردند!

خواننده مشهور آمریکایی که از دست پاپاراتزی ها حسابی عصبانی شده بود شروع به داد و قال کرد و جالب اینجاست که عدنان (مرد عرب) هم شروع به عکاسی از این صحنه کرد!

وقتی که پاپاراتزی ها دست از سر بریتنی برنداشتند، او هم دوربین خودش رو بر داشت و گفت: " اگه شما عکس منو می گیرین منهم می تونم از شما عکسبرداری کنم!!"

بعد از مدتی بریتنی سوار ماشین مرد عرب شد و از نظرها دور شد. از قرار معلوم عدنان به بریتنی پیشنهاد کرده بود که او را به خانه خودش ببرد! اما بعد گفته بود به هتل بروند!

عدنان که بعضی پاپارازی ها از همکاراش بودن در جواب یکی از عکاسا که ازش می پرسه"اونجا چیکار کردین؟!نکنه توی کار تولید بچه بودین!!" میگه "هیچی، شام خوردیم!! و وقتی که پاپارازی ها می گن " در این وقت شب؟!" خودش هم از جوابش خنده ش می گیره.

بعدش عدنان توی یه سایت اینترنتی می گه که" اون شب با هم صحبت کردیم، احتیاج به هم صحبت داشت، در جریان اون شب عکسی ازش نگرفتم، هرچند بخاطر این کلی پول از دستم رفت!"

خلاصه، قصه طولانیه اگه حال داشتید عکسهاشو از روزنامه حریت ببینید.جالب اینجاست که در این جریان بریتنی برای اولین بار محجبه شد! هرچند وقتی محجبه می شه، همچین هم خوشگل نشون نمی ده !

هنوز از علت باهم بودن مرد عرب و بریتنی برای یک شب خبری در دست نیست، ولی احتمالا یک خبرهایی بوده! چه خبرهایی؟ اینو نمی دونم;)

برای دیدن جزئیات و عکسهای بیشتر در این مورد به این لینک مراجعه کنید!

-------------------
درج منبع خبر نشان دهنده شخصیت خوب شماست!


پی نوشت: دقیق نمی دونم، اما فکر کنم ترکها به دعاها و اوراد مذهبی می گن جوشن، شاید هم اشتباه می کنم. اما در این حد می دونم که اونها هم جوشن صغیر و جوشن کبیر دارند و خیلی هم به این دعاها معتقدن
لینک - خبر انتقال بریتنی اسپیرز به بیمارستان، مهمترین خبر آمریکا!

0 کامنت: