ویدئوی شرم آور: اذیت و آزار فیزیکی زنان شاد در نیمه شب سال نو در استانبول!

مراسم جشن خیابانی سال نو در میدان تاکسیم استانبول بخاطر بیم از حرکات تروریستی و بمب گذاری ابطال شد اما هزاران نفر از مردم استانبول و توریست ها در آن میدان جمع شدند.

متأسفانه اذیت زنان و دختران صحنه های زشت مراسم جشن نیمه شب استانبول بود. هرساله برخی از توریستهایی که در این موقع سال در استانبول هستند برای جشن و شادمانی خیابانی به میدان تقسیم می آیند. اکثر آنها که بخاطر خوردن آب جو و مشروبات در حالت طبیعی نیستند از سوی افراد مختلف به طرز بسیار شرم آوری مورد اذیت و آزار قرا می گیرند.

امسال هم از این قاعده مستثنی نبود. اما امسال تعدادی پلیس به اذیت و آزارهای فیزیکی مردان نسبت به زنان واکنش نشان داد. هرچند تعداد اندک پلیس ها جوابگوی تعداد زیاد مردان نبود.

جهت دیدن گوشه هایی از اذیت و آزار جنسی زنان در شب سال نو در استانبول اینجا کلـــیــک کنید

در فیلم فوق گوشه ای از این اذیت و آزارها به تصویر کشیده شده است.

ضمن آنکه بنا به گفته شبکه خبر 24 ترکیه، متأسفانه یک ایرانی بخاطر شکایت یک دختر دستگیر شد و به گفته کانالهای تلویزیونی از ترکیه اخراج خواهد شد. دختر توریست استرالیایی با دوست پسر خود به خیابان مملو از جمعیت آمده بود تا سال نو را به همراه مردم جشن بگیرد.
کانال تلویزیونی ضمن نام بردن از ملیت ایرانی فرد متعرض جنسی، تصویر این فرد و فیلم نحوه اذیت و آزار را نیز بدون شطرنجی کردن صورت مرد و بدون هیچ سانسوری نشان داد. جالب اینجاست که این مرد با کانالهای نلویزیونی مصاحبه می کرد و قضیه را انکار می کرد!!



پی نوشت: مردم مشرق زمین در زمینه اذیت و آزار جنسی نقطه اشتراک دارند. اما نمی دانم چرا یاد نمی گیرند میوه ای که متعلق به تو نیست را نباید خورد.

ضمن آنکه وجود کسی که اسم میهن تورا با خود دارد در بین این افراد و نشان دادن تصویر وی و عمل زشتی که انجام می دهد باعث خجالت است. ویدئوی آن صحنه را در اینترنت پیدا نکردم

توضیح و تصحیح ضروری بعد از دو روز: به نوشته دفتر ایرنا در ترکیه، ایرانی دستگیر شده جهت حمایت از توریست استرالیایی وارد میدان شده بود. خبر به نقل از حریت ذکر شده بود و در خبر از این ایرانی با عنوان قهرمان یاد شده است. (خدا رو شکر!)


2 کامنت:

ناشناس می‌گوید:

salam

bu yaznın balatarin.com'da linki
آزار و اذیت فیزیکی زنان شاد در نیمه شب سال نو در استانبول! (+ویدئو)

ناشناس می‌گوید:

سلام،
از اينکه «ليست وبلاگ‌های به‌روز شده» را برای معرفی وبلاگ خوبتان به ديگر دوستان انتخاب کرديد متشکريم. لينک شما به ليست ما اضافه شد و اميدواريم پس از اين دوستان جديدی از اين طريق با وبلاگ شما آشنا شوند.
اين ليست که چهار سال از عمرش می‌گذرد شامل حدود دوهزار لينک است که بر اساس زمان بروزرسانی (آپديت) وبلاگ‌ها مرتب می‌شود؛ يعنی بعد از هربار نوشتن يادداشت جديد، لينک شما به صدر ليست خواهد آمد و تا بيست و چهار ساعت بصورت پررنگ خواهد ماند.
برای اعلام به روز شدن وبلاگ، بايد آدرس وبلاگ شما به اصطلاح پينگ شود. برخی سيستم‌ها مانند بلاگ اسپات به صورت خودکار اين کار را انجام می‌دهند ولی برخی ديگر بايد دستی پينگ شوند. برای پينگ کردن کافيست بعد از آپديت (به روز رسانی) و نوشتن یادداشت جدید، آدرس وبلاگ خود را در کادر مخصوص پينگ در بالای صفحه اصلی ليست وارد کرده و بر روی دکمه «ارسال پينگ» کليک کنيد تا در عرض چند دقيقه، لينک شما به بالای ليست بيايد و دوستان از يادداشت جديد در وبلاگتان مطلع شوند.
البته چون چند وقتی است سايت بلاگرولينگ (که برای اعلام به روز رسانی از آن استفاده می‌شود) دچار مشکل شده، شايد بعد از ده دقيقه پينگ عمل نکند که بايد دوباره پينگ کنيد. برای برطرف کردن اين مشکل کاری از دست من ساخته نيست؛ چون سايت بلاگرولينگ بعد از پنج سال ارايه منظم خدمات، اکنون هيچ کاری برای رفع اين مشکل نمی‌کند. با اينحال سعی خواهم کرد خودم سيستم جديدی را برای اعلام به روز رسانی طراحی کنم.
با تشکر