یک نقشه بی شرمانه دیگر: نشریه آمریکایی آتلانتیک ایران و ترکیه را تجزیه کرد!

یک نشریه آمریکایی نقشه ای جدید از منطقه را منتشر کرده است که در آن اهداف آمریکا در مورد ایران و سایر کشورهای منطقه به وضوح دیده می شود.

نشریه آمریکایی و 143 ساله آتلانتیس در نوشته ای با عنوان" بعد از عراق" گوشه ای از اهداف آمریکا در تجزیه کشورهای منطقه را آشکار کرد.

در نقشه ای که این نشریه به این مناسبت منتشر کرده است بخش غربی ایران به همراه بخش شرقی ترکیه و شمال شرقی سوریه تجزیه و تحت نام کشور کردستان نشان داده شده است. بلوچستان نیز یک کشور مستقل شناخته شده و خوزستان و اهواز هم از ایران جدا ومستقل خواهند شد!

در بخشهایی از نوشته جفری گولدبرگ مفسر سیاسی این نشریه خبری و سیاسی آمده است : کردها در عراق سالهاست که تحت ستم بوده اند. اما آنها به خاطر آرزوهایشان روزی به استقلال خواهند رسید. شاید هنگام جدایی کردستان از عراق خونهای بسیاری ریخته شود اما آنها در نهایت به اهدافشان خواهند رسید! اگر الان هم این امر تحقق نیابد روزی کشور کردستان محقق خواهد شد و آن روز گریزناپذیر است.

به نظر می رسد که پروژه بعدی سیاست آمریکا تحریک کردها برای جدائی باشد. تجربه ثابت کرده است که آمریکا نمی تواند به طور مستقیم در ایران یا ترکیه مداخله کند به همین دلیل این کار را با واسطه انجام می دهد. پیش از این، واسطه آمریکا در این زمینه صدام حسین بود و هم اکنون به نظر می رسد کردها از سوی آمریکا برای این کار در نظر گرفته شده اند. کردها در ایران و ترکیه تا حد زیادی از وضعیتشان ناراضی هستند و به همین دلیل آمریکا درنظر دارد از آنها برای پیشبرد اهدافش استفاده کند.

نقشه و مقاله مزبور در شماره دو ماهه ژانویه و فوریه امسال منتشر شده است.

پی نوشت:

1- برای اطلاع بیشتر در این زمینه به مقاله ترکی خبرگزاری دوغان ترکیه منتشر شده در روزنامه حریت مراجعه فرمایید. برای خوانده اصل مقاله این نشریه آمریکایی هم به این آدرس مراجعه نمایید.

2- در این نقشه بخشهای بی حاصل و تریاک پرور افغانستان و بخشی از عراق که به دریای آزاد راه ندارد نیز برای خالی نبودن عریضه به ایران منضم شده اند!

3- برای حذف ایران از لیست یاهومیل بمب گوگلی درست می شود، به نظرتان در مورد نقشه تجزیه ایران چه باید کرد؟؟

4 کامنت:

ناشناس می‌گوید:

خیلی هم بیشرمانه نیست !
ایران بزرگتر شده ، یک دست شده و اون مناطقی که شما میگی یه درد نمیخوره الان توش معدن اورانیوم پیدا کردند !

ناشناس می‌گوید:

تاریخ این مقاله چیست؟ چه سالی منتشر شده؟

Tara می‌گوید:

این مقاله در چه سالی در این نشریه منتشر شده؟ سپاس!

Tara می‌گوید:

این مقاله در چه ستای در این نشریه درج شده؟ سپاس!