آخرین تلفات جنگ در شمال عراق: 79 عضو پ.ک.ک و 7 سرباز ترکیه کشته شده اند

- قرارگاه زاب با خاک یکسان شد!

- یک قرارگاه دیگر پ.ک.ک به تصرف نیروهای ترکیه در آمد

- تعداد کشته ها: 79 تروریست و 7 سرباز ترک

- یک ستوان ارتش ترکیه کشته شد

به نوشته سایت فرماندهی ارتش ترکیه نبرد در شمال عراق علیه تروریستهای پ.ک.ک همچنان ادامه دارد. در این نبردها که از سه روز گذشته شروع شده است نیروهای زمینی ارتش ترکیه وارد خاک شمال عراق شدند و به پایگاههای تروریست های پ.ک.ک و پژاک حمله کردند. 14 فروند اف 16 نیز در این حمله ها شرکت دارند.

نیروهای مسلح ترکیه قرارگاه زاب را که یکی از مهمترین قرارگاههای آموزش و گسیل اعضای پ.ک.ک بوده است با خاک یکسان کردند.

همینطور سربازان ترک یک قرارگاه دیگر پ.ک.ک را که تروریستها چند ماه قبل هشت سرباز ترک را در آنجا به گروگان گرفته بودند به تصرف خود درآوردند.

هر سرباز ترک وارد شده به عراق 35 کیلوگرم تجهیزات با خود حمل می کند که در بین این تجهیزات، دوربین های دید در شب، اسلحه، کارد همه کاره، پتو، غذای مورد نیاز برای سه شبانه روز و... یافت می شوند.

در نبرد بین پ.ک.ک و ارتش ترکیه تا کنون 79 عضو پ.ک.ک و 7 سرباز ارتش ترکیه کشته شده اند. در بین نیروهای جان باخته ترکیه یک ستوان ارتش نیز به چشم می خورد. مراسم خاکسپاری شهیدان ارتش ترکیه با مراسم خاص در نقاط مختلف ترکیه ادامه دارد.

عکس ها از سایت ارتش ترکیه، روزنامه های حریت و ملیت ترکیه







1 کامنت:

ناشناس می‌گوید:

سلام
اگر کار وبلاگ شما خبر رسانی است باید خبرهای درست را منعکس کنید. من طرفدار حزب پ ک ک نیستم ولی خوشبختانه آماری که ارتش ترکیه و وبلاگ شما منتشر می کنند درست نیست و من مانند یک خبرنگار که به منطقه جنگ در کردستان عراق رفته ام مشاهده کرده ام که تعداد بسیار زیادی اجساد نظامیان ارتش ترک به جا مانده که حتی ارتش ترک قادر به جمع آوری اجساد خود نشده و در این میان متاسفانه تعداد خیلی کمی از مبارزان پ ک ک شهید شده اند. قابل ذکر است این در حالی است که ارتش ترکیه هم ناسیونالیزم ترک را پشت سر خود دارد هم دولت آمریکا و کشورهای سرمایه داری غرب و هم اسلامیون افراطی ترکیه را. همان اسلامی که زن را نصف مرد می داند، همان ناسیونالیزمی که منکر وجود کردها است و همان سرمایه داری که هیچ ارزشی برای مردم بی گناه کرد و ترک قائل نیست. ولی شیر زنها و شیر مردهای پ ک ک که در میان آنها تعداد بسیاری از مبارزان ترک، عرب، اروپایی و غیر کرد دیده میشوند بر میادین جنگ غالب آمده اند. به امید برابری و صلح میان کردها و ترکها و سایر ملل.
توده های مردم کرد و ترک و فارس و عرب پیروزند چون حق پیروز است. دیکتاتور به حکم تاریخ محکوم به نابودی است