گزارش تکاندهنده ای از تجارت کودکان در انگلستان

صدها کودک از سوی خانواده هایشان از آفریقا به طریق قاچاق به انگلستان آورده می شوند و در آنجا به عنوان برده مدرن به کار گرفته می شوند. به نوشته روزنامه انگلیسی ساندی تلگراف صدها نفر که درصد زیادی از آنان کودک هستند از طرف خانواده هایشان به قاچاقچیان انسان یا باندهای جرم و جنایت فروخته می شوند.

به گزارش روزنامه حریت ترکیه به نقل از روزنامه انگلیسی، یک روزنامه نگار در قالب تاجر انسان به نیجریه رفت و آنجا شاهد بود که دو کودک بین 3 تا 5 ساله از سوی خانواده هایشان به قیمت 5 هزار پوند، یک کودک دیگر به قیمت 2500 پوند و یک نوزاد نیز به قیمت 2 هزار پوند به فروش رسیدند.

به نوشته ساندی تلگراف یک باند تجارت انسان که در شهر لاگوس نیجریه متلاشی شده بود در نظر داشت سالیانه 500 کودک را به صورت برده به فروش برساند. به نوشته این روزنامه وضعیت به حدی اسفبار است که حتی زنان حامله درخواست فروش کودکان به دنیا نیامده خود را به قیمت 1000 پوند می کنند.

گروههای مافیایی که به مادران و پدران کودکان آفریقایی وعده زندگی بهتر برای فرزندانشان را می دهند هزاران کیلومتر دورتر در شهرهایی مثل لندن، بیرمنگام و منچستر از این کودکان به عنوان برده های مدرن استفاده می کنند.

از سوی دیگر گفته می شود از این کودکان برای دریافت کمک از شهرداریها به طرق غیرقانونی نیز استفاده می شود و به این ترتیب هزاران پوند به اقتصاد انگلستان ضرر وارد می شود.

این کودکان که باید در 7 سالگی به مدرسه بروند در کشورهایشان به عنوان «کارگر برده» خریداری می شوند و در کارهای پست مانند نظافت، غذا پختن، نگهداری کودک به مدت 18 ساعت در شبانه روز به کار گماشته می شوند.

ادعا می شود درصد عظیمی از این کودکان مورد استثمار فیزیکی – جنسی قرار می گیرند یا در کلیساهای آفریقایی در بریتانیا به عنوان خارج کردن شیطان یا جن قربانی می شوند.

بنابر تحقیقی که از سوی مرکز دولتی محافظت از کودکان در برابر استثمار انجام گرفته است تنها در سال گذشته میلادی 330 کودک آفریقایی با تقریب سنی 12 تا 14 سال از مجراهای غیرقانونی وارد بریتانیا شده اند.

پلیس و سازمانهای حفاظت از کودکان عقیده دارند آمار ارائه شده از سوی دولت اشتباه است و ارقام واقعی این کودکان به هزاران نفر می رسد.



2 کامنت:

ناشناس می‌گوید:

سلام
به مطلبتون (با ذكر منبع)لينك دادم.

ناشناس می‌گوید:

دوست عزیز
مرسی از وبلاگ زیبایتان ولی خواهشندم کمکی دقت بیشتری در درج مطالب بنمایید.
لطفا کلمه کلیسا را اصلاح نمایید. قربانی کردن کودکان توسط شیطان پرستان انجام میشود که علنا در انگلیس ضد مسیحیت و ضد کلیسا هستند.لطفا به مسیحیان احترام بگذارید. عیسی مسیح و کلیسا تعلیم میدهد دشمنانتان را محبت کنید و برای لعنت کنندگانتان برکت بطلبید . قتل و این مدل چیزهای است که هیچ ارتباطی با کلیسا ندارد بلکه عمل شیطان پرستان است.
موفق باشید.