اوزجان دنیز، خواننده مشهور ترک هدف گلوله قرار گرفت!

اوزجان دنیز، خواننده معروف ترکیه شب گذشته در حین اجرای ترانه هدف گلوله قرار گرفت و از ناحیه پا مضروب شد! این خواننده که در هتل یونس بخش توریستی چشمه در ازمیر اجرا داشت توسط شخصی به نام مصطفی آداش به گلوله بسته شد.

اوزجان دنیز در حالی به بیمارستان منتقل شد که ضارب از سوی کارمندان هتل و محافظان خواننده به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته و تسلیم پلیس شد.

واقعه شنبه شب (دیشب) حوالی ساعت 23:30 در بار هتل روی داد. اوزجان دنیز که قرار ماه گذشته خود را به دیشب موکول کرده بود هنگام اجرای ترانه بارها از سوی علاقمندان همراهی شد. اوزجان در ساعات آخر شب به یک دختر بلوند و پسر که در ردیف اول تماشاگران نشسته بودند رو کرد و خطاب به آنها ترانه خواند. دختر که هنوز نام و هویتش فاش نشده است به همراهی با خواننده مشهور پرداخت و مصطفی آداش در میان ترس مردم ناگهان سلاح کمری اش را درآورد و به سوی اوزجان دنیز آتش گشود.

اوزجان دنیز که از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود روی صحنه افتاد و به بیمارستان منتقل شد و مصطفی آداش که عضو اتاق تجارت ازمیر است به شدت از سوی کارکنان هتل و محافظان خواننده موصوف مورد ضرب و شتم قرار گرفت و سپس تحویل پلیس شد.

متهم به پلیس گفته است: "اوزجان دنیز با نگاه به معشوقه اش ترانه خوانده است" و متهم به همین خاطر وی را هدف گلوله قرار داده است.

گفته می شود خواننده ترک به بیمارستان خصوصی سیسوس منتقل شده و به اتاق عمل برده شده است. معاینات پزشکی حاکی از آنست که گلوله استخوان پای اوزجان دنیز را شکسته و در داخل مانده است.

گزارش روزنامه ملیت حاکی ست، حال مصطفی آداش؛ ضارب خواننده ترک نیز به شدت وخیم است و به همین خاطر به بیمارستانی در ازمیر منتقل شده است.

تصحیح: شبکه های خبری ترک اعلام کرده اند علت شلیک گلوله به اوزجان دنیز مسأله ناموسی نبوده است. بلکه متهم از خواننده درخواست خواندن یک ترانه را کرده اما اوزجان دنیز قبول نکرده است!به همین دلیل مصطفی آداش به اوزجان دنیز شلیک کرده است. واقعا که!!

یک ترانه از این خواننده:



2 کامنت:

Amir Farrokh می‌گوید:

سلام
دستت درد نکنه
خیلی عالیه
باز ادامه بده که کارت خیلی عالیه

ناشناس می‌گوید:

باز خوبه طوریش نشده.... انصافا خواننده ی خوب و محبوبیه ... وبلاگ خوبی دارین