ملکه زیبایی نیکاراگوئه بخاطر فقر به روسپیگری روی آورد! (+عکس)


ناتاشای 19 ساله که سه سال قبل در نیکاراگوئه با شکوه فراوان به عنوان ملکه زیبایی آن کشور انتخاب شده بود به علت فقر و تنگدستی به عنوان یک زن روسپی زندگی جدیدی را آغاز نمود.

به گزارش حریت به نقل از گاردین، نیکاراگوئه یکی از فقیرترین کشورهای آمریکای لاتین می باشد و ناتاشا سه سال قبل به امید کار به عنوان مدل به ماناگوا پایتخت آن کشور رفته بود و حال زندگی کاملا متفاوتی را شروع کرده است.

ناتاشا به عنوان یک زن روسپی در یک بار گذران زندگی می کند. وی گفته است یا باید بیکاری را انتخاب می کرده یا باید تن به سک.س می داده است، به همین خاطر برای کسب درآمد 100 دلار در روز، روزانه با 18 مرد متفاوت می خوابد و تن به سک.س می دهد.

ناتاشا اضافه می کند با وجود آنکه سه سال مداوم است به این کار مشغول است هنوز هم به روسپیگری عادت نکرده است.

وی یک لحظه تلخ زندگی خود را چنین یادآوری می کند: روزی را که معشوق سابقش وارد بار سالوادورنو شده بود و او از خجالت بار را ترک کرده و از آنجا فرار کرده بود.

ناتاشا در آخر می گوید:" برایم هیچ اهمیتی ندارد اگر تمام مردم محل زندگی ام شغل مرا بدانند، اما خانواده و مادرم نباید بدانند من به چه کاری مشغوا هستم. به مادرم گفته ام ازدواج کرده ام و پول هایی را که می فرستم همسرم به من می دهد. اما این دروغی بیش نیست..."

پی نوشت –

لعنت به فقر و نداری!

جهت دیدن عکس هایی از زندگی این ملکه سابق زیبایی اینجا کلیک کنید

روی دیگر زندگی را در این لینک ببینید: هنرپیشه زن هالیوود برای فرزند متولد نشده اش خانه 4 میلیون دلاری خرید!

منبع: روزنامه حریت

1 کامنت:

ناشناس می‌گوید:

ظاهراً ملیت اینجا قیلتر است عکسها را در همان بلاگر بگذار