از نظر بوش متولدین 35 کشور جهان تروریست بالقوه محسوب می شوند!

دولت بوش برای تروریست بالقوه اعلام کردن متولدان 35 کشور جهان که در بین آنها کشورهایی همچون ایران و ترکیه هم یافت می شوند آماده می شود.

بنا به گزارش وبلاگ ترجمه اخبار ترکیه به نقل از روزنامه صباح، دولت بوش که بعد از واقعه تروریستی حمله به برجهای دوقلوی تجارت جهانی برای جلوگیری از ورود تروریستها به آمریکا در قالب مهاجر تلاش می کند پروژه جدیدی را استارت زده است.

نیروهای امنیتی امریکایی دریافته اند که جستجوی فرد به فرد تروریستهای بالقوه دارای اشتباهات فراوانی می باشد. یک نشریه محلی امریکایی درپی دریافت مدارکی فاش کرده است که از این پس در لیست تروریستهای بالقوه به جای اسم اشخاص، نام کشورها وارد خواهد شد!

در بین این کشورها در کنار نام ایران، سوریه و کره شمالی نزدیکترین متحدان آمریکا از بین کشورهای اسلامی همچون ترکیه، مصر و اردن نیز وجود دارند.

بنا به گزارش صباح، در صورت درخواست مهاجرت یک شخص متولد ترکیه یا کسی که یکی از نزدیکانش متولد ترکیه باشد، وی برچسب تروریست بالقوه خواهد خورد.

پی نوشت – تقصیر انسانها چیست که در یک کشور متولد می شوند و برچسب تروریست می خورند!؟ کدام هموطن ایرانی تاکنون عملیات مسلحانه تروریستی انجام داده است؟ ضمن آنکه دلیل تعجب روزنامه های ترکیه از این تصمیم را نیز باید در متحد بودن ترکیه و آمریکا جستجو کرد.

1 کامنت:

ناشناس می‌گوید:

معلوم نيست كدو كشور و يا نهاد آمركا رو تو ليست بزاره