یک شاهد دروغین هولوکاست اعتراف کرد: در مورد هالوکاست دروغ گفته ام!

یک زن 71 ساله که پیش از این گفته بود در هشت سالگی از دست قتل عام یهودیان توسط هیتلر – هولوکاست- فرار کرده و توسط گرگ ها بزرگ شده بود اعتراف کرد که دروغ گفته است!

میشا دفونسکا زن 71 ساله گفته بود در سال 1941 در بلژیک از هولوکاست جان سالم بدر برده و به جنگل فرار کرده است. وی که در آن تاریخ هشت ساله بوده است ادعا کرده بود 3 هزار کیلومتر پیاده روی کرده و توسط گرگها در جنگل بزرگ شده است!!

وی اعتراف کرد که همه اینها دروغ بوده است! دفونسکا که حکایت زندگی خود را در نشریه Le Soir اعتراف کرده است افزوده است "حتی یهودی هم نیستم!"

به گزارش وبلاگ ترجمه اخبار ترکیه به نقل از حریت، کتاب دروغین زندگی این زن با عنوان "میشا: یک خاطره از هولوکاست" به 18 زبان ترجمه شده بود و 27 میلیون دلار برای وی به ارمغان آورده بود. فیلم سینمایی زندگی این زن 6 میلیون نفر را روانه سینما کرده بود!

پی نوشت - قتل یهودیان توسط هیتلر یک واقعیت است اما کشورهایی که مدعی دموکراسی هستند وقتی که هرگونه سخنی خلاف این واقعه را ممنوع می کنند باید هم چنین دروغهایی بافته شود!
- کپی رایت را رعایت کنیم-

2 کامنت:

ناشناس می‌گوید:

سلام. خیلی خیلی فعالید . موفق باشید
هولوکاست اگر هم وجود داشته به هیچ وجه 6 ملیون نفر نمیشه.ولی حتی کشته شدن یک انسان بیگناه هم دردناکه. همانطور که الان علنا وزیر دفاع اسرائیل فلسطین را تهدید به هولوکاست کرد و در حال انجام است. اروپاییان خودشان ضد یهودند. نه مسلمانان.هولوکاست را تبدیل به بت کردند. همانطور که ترکیه را متهم به کشتار ارامنه میکنند.

ناشناس می‌گوید:

http://machi4.blogfa.com/post-197.aspx