ویدئو: تصاویر لخت شدن یک نماینده مجلس، کشور را بهت زده کرد!

ویدئوی لخت شدن دالیا پرز یک مجری تلویزیون که به نمایندگی مجلس مکزیک انتخاب شده است در یوتیوب پخش شد و کشور را بهت زده کرد!

در حالی که حزب مخالف استعفای فوری این نماینده را خواستار شده است نمایندگان زن مجلس مکزیک از دالیا پرز حمایت کردند. دالیا پرز 34 ساله که نماینده منطقه وراکروز مکزیک است سالها در یک کانال تلویزیونی محلی به عنوان مجری کار کرده بود.

به گزارش وبلاگ ترجمه اخبار ترکیه به نقل از روزنامه وطن ترکیه، وی در سال 2006 در یک فیلم سینمایی با نام فلفل های شیلی نقش بازی کرده بود. وی در این فیلم نقش یک زن را بازی می کرد که قرار است با استریپ تیز یک سیاستمدار پیر را فریب بدهد. وی در این فیلم به مقتضای نقشش یک صحنه استریپ تیز را به صورت نیمه لخت بازی کرده بود. به علت انتخاب پرز به نمایندگی مجلس جلوی اکران سینمایی این فیلم گرفته شده بود. اما نسخه دی وی دی این فیلم هم در شیلی و هم در مکزیک دست به دست گشته بود.

ویدئوی نیمه لخت این نماینده مجلس در یوتیوب در عرض دو روز توسط 350 هزار نفر دیده شد.

پرز گفته است که از نقشش در این فیلم پشیمان نیست. وی گفته است اندام زنان نباید وسیله ای برای گرفتن آزادی مردان باشد. زنان نماینده منطقه وراکروز نیز ضمن حمایت از دالیا پرز پخش این فیلم در اینترنت را وسیله ای برای فشار به دالیا عنوان کرده اند.

- کپی رایت را رعایت کنیم -



0 کامنت: