قرارگاههای پ.ک.ک در شمال عراق زیر آتش سنگین جنگنده های ترکیه قرار دارد

از ساعت 20 امشب جنگنده های ترکیه قرارگاههای پ.ک.ک در منطقه مرزی ایران، عراق و ترکیه در شمدینلی را زیر آتش شدید جنگنده های خود گرفته اند. بر اساس اخبار رسانه های خبری ترکیه، هم اکنون کمپهای پ.ک.ک در منطقه متینا و زاب زیر آتش شدید جنگنده بمب افکن های ترکیه هستند.

به گزارش وبلاگ ترجمه اخبار ترکیه به نقل از حریت، جنگنده های ترک که به صورت زوج حرکت می کنند به فاصله هر 15 دقیقه آن منطقه را بمباران می کنند.

منابع محلی شمال عراق بمباران جنگنده های ترکیه را بسیار شدید عنوان کرده اند و گفته اند این بمباران در مناطق آمدی و هاکورک انجام می شود. جبار یاور سخنگوی پیشمرگه های شمال عراق ضمن تأیید این بمبارانها افزود از عزم ترکیه در زمینه عملیات باخبر نبوده اند.

در درگیری های دیروز در بخش سیلوپی یک سرگرد ارتش و دو سرباز ترک کشته شده بودند.

ضمن آنکه به گزارش رسانه های ترکیه هم اکنون بیش از چهل عضو گروه پ.ک.ک در 19 کیلومتری بخش چوکوروا در استان حکاری تحت محاصره ارتش ترکیه قرار گرفته اند.


1 کامنت:

ناشناس می‌گوید:

ممنون از وبلگ خوبتون من صاحب وبلاگ آهنگ های در خواستی ترکیه که زحمت کشیدید و لینک دادید فکر کنم شما هم مثل من از آهنگ های sezen aksu خوشتون میاد اگر آهنگی خواستید می توانید در قسمت نظرات بنویسید تا با کمال میل لینکشو تو وبلگ بزارم.با تشکر javaddear.iranblog.com