گوشه ای از روابط غیراخلاقی رهبران و مسئولان پ.ک.ک

مسائل غیراخلاقی بین اعضای کادر رهبری پ.ک.ک در سوئیس فاش شد.فاطمه – الف مسئول بخش زنان این گروه گفته است از سوی فخری – آ معروف به عربعلی از رهبران این گروه، مورد آزار جنسی قرار گرفته است. عربعلی برای جلوگیری از فاش شدن موضوع با ارسال گزارشی به قندیل، گفته بود که فاطمه الف یک جاسوس است!

با وجود آنکه اعلام می شود در پ.ک.ک عشق و مسائل جنسی ممنوع است اما تا کنون رسوائی های جنسی بسیاری از این گروه فاش شده است.

سال قبل نیز روابط غیراخلاقی عبدالوهاب – ک مسئول گروه تروریستی پ.ک.ک در رومانی با آرزو- د معروف به لیلا از سوی نگهبانان ساختمان فاش شد و بعد از آن این دو با برداشتن موجودیهای نقد این گروهک ناپدید شدند!

در مارس 2006 نیز جمال – الف مسئول نشریه "سیاست آزاد جدید" که از نشریات پ.ک.ک در آلمان به شمار می رود و دارای زن و دو بچه می باشد با یک دختر کارمند این نشریه وارد آمیزش جنسی شده بود که بعد از فاش شدن موضوع، جمال ناپدید شد.

در سال 2005 نیز شحصی به نام نجمی از اعضای کادر رهبری پ.ک.ک در یونان با نگار، از اعضای بخش زنان این حزب وارد مسائل غیراخلاقی شده بود که با بحرانی شدن موضوع، نجمی به پلیس پناه برد!

به گزارش وبلاگ ترجمه اخبار ترکیه به نقل از حریت، خونین ترین واقعه بحرانهای اخلاقی و غیرمشروع پ.ک.ک نیز در سال گذشته رخ داد. در این حادثه مسئول بخش اروپای تلویزیون پ.ک.ک با نام رمز کانی ییلماز و با هویت فیصل – د با بمبی که در اتومبیلش جاسازی شده بود تکه پاره شد. وی با مجری زن تلویزیون مربوطه رابطه نامشروع داشت.

گفته می شود خود عبدالله اوجالان هم دارای روابط نامشروع بسیاری با دختران و زنان عضو گروه پ.ک.ک بوده است. معمولا رهبران پ.ک.ک مجازات سختی علیه عشقهای درون اعضای این گروه اتخاذ می کنند اما خود اسیر مسائل غیراخلاقی بسیاری هستند و سعی دارند دختران و زنان عضو گروه را ابتدا خود تصاحب کنند.


4 کامنت:

ناشناس می‌گوید:

سلام..من از آن هایی هستم که مرتب وبلاگتونو مطالعه می کنم....

من یه وبلاگی به نام عکس روز دارم...می خواستم که ا مایل باشین تبادل لینک کنیم/..

sana basarilar dilerim
hoscakal

ناشناس می‌گوید:

اين مسأله کلاً در همچين گروه‌هايي که فضايِ بسته و ايدئولوژيک دارن -مثلِ همين پ.ک.ک و همين دسته‌ي مسعود رجوي- عاديه. يکي از دلايلِ اين موضوع کمک به شست-و-شوي مغزيِ افراده، و ديگه اين که -به درستي- مي‌خوان نيروي شهوتِ تل-انبار شده در راستاي اهدافِ گروه استفاده بشه. ضعفِ افرادِ گروه -به خاطرِ ترس از حکومت، يا ترس از انتقام و تصفيه‌ي داخلي- هم به کمک شست-و-شوي مغزي مي‌آد و باعثِ همچين زندگيِ فاجعه‌باري مي‌شه. اين نيروها با اين حجمِ حقارت و سرکوب، در مواقعِ لزوم حتا حاضر به خودسوزي به عنوانِ اعتراض مي‌شن. نمونه‌ش هم ماجراي دستگيري اوج‌آلان و البته دستگيري مريم رجوي.
در نهايت اين که چون ميلِ طبيعي بدن سرکوب شدني هست اما نابود شدني نيست، معمولاً روابطِ مخفيانه‌اي بينِ اعضاي گروه شکل مي‌گيره که گاهي هم از پرده بيرون مي‌افته. مثلِ همين مورد و مواردِ مشابه...

ناشناس می‌گوید:

این زنهای عضو پی کی کی چرا شبیه چینی ها هستند
فکر کنم کسی بشون نگاه نمی کنه می رن عضو پی کی کی می شن

ناشناس می‌گوید:

به نظر من این چیزهایی که نوشتید خیلی چیزهای معمولی هستند که ممکن است پیش بیایند عشق و نیروی جنسی چیزهایی نیستند که با دستور و حکم کنترل شوند ولی به این نکته هم باید توجه کنید که این کسانیکه نوشتید اکثرا ممکن است افراد وابسته به سرویس اطلاعات ترکیه باشند که برای بدنام کردن جنبش ازادی بخش خلق کرد در ترکیه به این سازمان نفوذ کرده باشند و نشاندهنده فساد در ان نیست چون خودتون هم نوشته اید که این افراد بعد از فاش شدن رازشان ناپدید شده اند