عکسهای جالبی از عبدالله گل رئیس جمهور ترکیه در حال خوش و بش با...!

عبدالله گل از روز جمعه برای اهدای جوایز مسابقات موتورسیکلت رانی در شهر زیبا و توریستی آنتالیا به سر می برد. وی را که عضو حزب اسلامگرای عدالت و توسعه است در حال خوش و بش با دختران جوان می بینید.

به گزارش وبلاگ ترجمه اخبار ترکیه به نقل از روزنامه حریت، عبدالله گل به همراه خیرالنساء گل ابتدا به شهر باستانی سیده رفت. وی بعد از بازدید از شهر آنتیک و توریستی سیده و آمفی تأتر باستانی اش به هتل برگشت.

در عکسها، رئیس جمهور ترکیه را به همراه جمعی از ملکه های زیبایی سواحل 2008 که به فینال فستیوال ملکه زیبایی بلژیک راه یافته اند می بینید!







2 کامنت:

ناشناس می‌گوید:

آقا من ضمناً بعد از مدت‌ها به اسمِ وبلاگ‌ات دقت کردم. آيا اين همون معني رو مي‌ده که من فکر مي‌کنم؟ «راهِ دور»؟

ناشناس می‌گوید:

اگه جسارت و توهین تلقی نمیشه، میتونم بپرسم کجای این عکس ها جالبه؟

من هرچند وقت یه بار اینجا یه سری میزنم. روانی ترجمه و ابتکار خوبی داری ولی به نظر میاد اگه از خیر موضوعات آبدوغ خیاری مثل این بگذری وبلاگت reputation بهتری خواهد داشت.

افشین