عکسهای جالبی از استقبال ویژه زنان چینی از رستوران پنیس!

در پکن پایتخت چین یک رستوران ویژه سرو پنیس افتتاح شده است. مردان بخاطر آنکه اعتقاد دارند خوردن این چیز (!) برای افزایش قدرت جنسی شان مفید است به این رستوران می روند. زنان هم به خاطر آنکه پوست پنیس برای سلامت پوستشان بسیار مفید است استقبال عظیمی از این رستوران عجیب می کنند!

لوسی، گارسون 20 ساله این رستوران که به غذاهای رستوران نام کوکتل پوتنز داده است اعتقاد دارد غذاهای حاضر در این رستوران از ویاگرا هم تأثیر بیشتری دارد!

به گزارش وبلاگ ترجمه اخبار ترکیه به نقل از حریت، لوسی می گوید: "صدها سال است که پزشکی سنتی در چین خوردن پنیس حیوانات را توصیه می کند و آنرا برای حل مشکل نعوظ مردان و حل مشکل شلی آلتشان بهترین راهکار می داند!"

قیمت یک پرس غذای پنیس حیوان در این رستوران هم سر به آسمان می زند. به عنوان مثال اگر بخواهید غذای آلت گاو تبتی را انتخاب کنید باید 179 یورو پول بی زبان را از جیبتان دربیاورید.

یک سئوال از خانمها: احتمال نمی دهید زنان چینی برای انتقام گرفتن به این رستوران می روند؟!









پی نوشت - دوستان داخل ایران می گویند وبلاگ قیلتر شده است. به هرحال بخاطر از دست دادن بخشی از مخاطبانم ناراحتم. راستش در وبلاگم کوشیده بودم هر خبر جالبی را برای مخاطبان وب ایرانی که متأسفانه اخبار گوناگون را دریافت نمی کنند کار کنم. بقیه اش را دیگه دوستان قیلترکن می دانند!
راستی: زنده باد قیلترشکن!
خطاب به یک آقای خواننده وبلاگ: آقا می شه لطفا عکسهای منو نخوای؟! فکر کن صاحب این وبلاگ مرد است و جای برادرته! ؛)
و کلام آخر که یادم رفته بود: کپی رایت را رعایت کنیم!

9 کامنت:

ناشناس می‌گوید:

من هر روز وقتی آنلاین میشم وبلاگ شما از اولین کلیکهای من روی لینکهای انتخابیمه!
پس موافقم....،زنده باد فیلتر شکن.
موفق باشید.

ناشناس می‌گوید:

-

Your Link at

Persian Bloggers in the World وبلاگ های ایرانیان در جهان


http://www.persiancultures.com/Academic/persian_bloggers_in_the_world.htm


All the best

-

ناشناس می‌گوید:

اگر زنان میخواهند از شوهرانشان انتقام بگیرند بروند آلت تناسلی مردها را بخورند به حیوانات بدبخت چکار دارند.. واقعا" که عجب دنیای کثافتی...

ناشناس می‌گوید:

وبلاگتون فیلتر نیست
خیالتون راحت
هر کی گفته خواسته شما رو نا امید کنه
منتظر پست های بعدی هستیم

ناشناس می‌گوید:

سلام برادر! خسته نباشید.
باید بگم که وبلاگتون فیلتر نشده. البته تا اونجایی که من میام و می بینم!
بعد این که شما نمی دونید کشور چین اون آلت ها رو هم وارد می کنه یا نه؟ آخه اینجا توی ایران همه اش اسرافه! درو می ریزن /. :D

ناشناس می‌گوید:

اه اه اه حالم بهم خورد همین اشغالها رو می خورند که اینقدر کریه المنظر هستند دیگه رفته تو زاتشون اشغالها
من به سهمه از چینی ها متنفرم
خیلی کثافتن اه اه اه

ناشناس می‌گوید:

واقعا كه اي خارجي ها چه چيزهايي ميخورن آخه آلت تناسلي حيوانات هم شد غذا ؟ ايششششششششششششش

ناشناس می‌گوید:

آقا لینک سایت این رستوران نمیشه بدین؟ من یه مقدار از آلتمو براشون پست کنم:))

Sajjad Weblogُ می‌گوید:

سلام
اینجا رو دیگه واقعا بی خودی فیلتر کردن :(
امیدورام این فیلتر شدن نویسنده وبلاگ رو نا امید نکنه
من که مرتب خبرهای اینجا رو دنبال می کنم
درود بر شما
برای رد کردن فیلتر هم بهتره از برنامه ulterasurf استفاده کنید یا سایت www.apushistory.info