آتش سوزی مشکوک در آلمان: خانه دو ترک تبار طعمه حریق شد

در ساعت 4 صبح، دو خانه مسکونی در شهر هانورش موندن آلمان متعلق به ترک تبارها طعمه حریق شد. در این حادثه که در ساعت 4 بامداد روی داد امینه شنل و دو دخترش رابعه و شهناز زخمی شدند. ضمن آنکه یک زن ترک به نام رشیده وورال و دو تبعه آلمانی دچار خفگی شدند.

همزمان با این آتش سوزی در فاصله پانصد متری از این بنا، خانه دیگری نیز طعمه حریق شد. احتمال عمدی بودن حریق از نظر دور نگه نداشته شده است.

این حریقها در شهر هانورش موندن ایالت ساکسونیای سفلی رخ داد.

در حالی که به علت خالی از سکنه بودن یکی از منازل آسیبی به کسی وارد نشده است در ساختمان مسکونی دیگر 6 نفر زخمی شدند. در این منزل هفت نفر زندگی می کردند که 4 ترک تبار و 2 آلمانی در این حادثه تحت استنشاق گاز حاصل از سوختگی قرار گرفتند.

به گزارش وبلاگ ترجمه اخبار ترکیه به نقل از حریت، امینه شنل (24 ساله)، شهناز شنل چهار ساله، سویل رابعه 2 ساله و رشیده وورال از جمله زخمی شدگان هستند. یاسمین کاآتز، سخنگوی پلیس گوتینگن با اشاره به همزمانی این دو آتشسوزی گفت: بناهای آتش گرفته از یکدیگر 600 متر فاصله دارند.

خانه دیگری که دچار حریق شده بود ماهها قبل از سوی یک تبعه ترک خریداری شده و خالی از سکنه بوده است.

نیروهای آتشنشانی 60 نفر را از خانه های اطراف منزل آتش گرفته دور کردند و 8 خانه نیز دچار حریق شد. به نوشته منابع خبری، این آتش سوزیها میلیونها یورو خسارت وارد کرده است.

لینک مرتبط: کشته شدن 9 ترک تبار در اثر ایجاد حریق عمدی توسط نئونازیها در آلمان



0 کامنت: