بحران مرگ مرموز زنی که برای مقامهای سیاسی آمریکا از جمله دیک چنی خدمات جنسی ارائه می داد

جسد دبورا جین پالفری، زنی که در واشنگتن برای سیاستمداران، بوروکراتهای معروف و اصحاب رسانه، دختر جوان بویژه دختران دانشجو تهیه می کرد دو ماه قبل از آنکه دادگاه به پایان برسد در منزلش پیدا شد

دبورا 52 ساله که سال گذشته به جرم تهیه دختران دانشجو برای سناتورها و اشخاص معروف سیاسی آمریکا از قرار ساعتی 250 دلار دستگیر شده بود چند ماه مانده به پایان محاکمه در منزلش در فلوریدا مرده پیدا شد.

پلیس گفته است که دبورا در انباری خانه اش خودکشی کرده و چند نوشته مبنی بر انتحار از وی پیدا کرده است. به گفته پلیس وی خود را در منزلش به دار آویخته بود.

دبورا که مادام دی.سی خوانده می شد می خواست برای پرداخت هزینه دادگاه لیستی از افرادی را که با آنها در مورد تجارت دختر در ارتباط بود به نشریات اعلام کند اما افراد ناشناسی با شکایت به دادگاه از این اقدام وی جلوگیری کرده بودند.

به گزارش وبلاگ ترجمه اخبار ترکیه به نقل از گازته وطن، در لیست 15 هزار نفره مشتریان خدمات جنسی دبورا پالفری، بسیاری از سیاستمداران مشهور امریکا از جمله دیک چنی یافت می شدند!

در حالی که پلیس نظر قطعی خود را مبنی بر خودکشی پالفری اعلام کرده است لاری فلینت دوست نزدیک پالفری و مسئول نشریه هاستلر گفت: وی خودکشی نکرده است. این قطعا یک قتل بوده است.

برخی ها که اعتقاد دارند پالفری توسط دولت پنهان در آمریکا کشته شده است به عنوان نمونه از برندی پیتون یاد می کنند.

برندی بریتون که پروفسور جامعه شناسی دانشگاه مریلند بود دو سال قبل به عنوان اسکورت در شرکت پالفری کار می کرد و شاهد رفت و آمد بسیاری از اشخاص صاحبنام بود. پیتون سال قبل درست همانند پالفری در خانه اش مرده یافته شده بود.پلیس آن زمان هم ادعا کرده بود خانم پیتون خود را به دار آوریخته است!

پیتون قبل از مرگ مرموزش گفته بود: من از مرگ می ترسم، مرا خواهند کشت و آنرا انتحار جلوه خواهند داد. از همین جا اعلام می کنم اگر من بمیرم مطمئن باشید که مرا به قتل رسانده اند.

پالفری بعد از آنکه مشخص شد در زمینه تجارت جنسی فعالیت دارد شماره تلفن برخی از مشتریانش را به روزنامه نگاران داده بود و بر این اساس دیوید ویتر سناتور جمهوریخواه از مردم عذرخواهی کرده بود. مستشار وزارت خارجه آمریکا، راندال توبیاس نیز بخاطر ارتباط با پالفری از کارش استعفا داده بود. آمیرال ارتش آمریکا هارلان اولمان نیز از جمله مشتریان پالفری بود.

انتظار می رفت پالفری بعد از قطعی شدن جرمش به پنج سال زندان محاکمه شود.

پی نوشت - لینک مربوط به دبورا جین پالفری در ویکی پدیا (انگلیسی)
- لینک خبر نیویورک تایمز در مورد دبورا جین پالفری (انگلیسی)
- خبر روزنامه تایمز انگلستان در مورد دبورا پالفری (انگلیسی)
- خبر پست کرونیکل در مورد دبورا پالفری (انگلیسی)

عکس بالا مربوط به پالفری و عکس زیر مربوط به برندی بریتون است

- کپی رایت را رعایت کنیم-

0 کامنت: