احمدی نژاد آمد؛ استانبول به هم ریخت!

سفر احمدی نژاد در گرمترین ماههای سال به استانبول، این کلانشهر بزرگ را به هم ریخت!
مأموران امنیتی ترکیه بسیاری از راههای استانبول را به روی خودروها بستند و ترافیک عظیمی در این شهر پدید آمد که پیش از این کمتر نمونه هایش را دیده ایم.

اکثر مردم عادی از این وضع خشمگین بودند و در مقابل دوربین می گفتند چرا باید زندگی عادی مردم بخاطر سفر آقای احمدی نژاد مختل شود؟!
وضعیت امنیتی استانبول در زمان سفر احمدی نژاد به ترکیه را تنها می توان با وضعیت امنیتی در زمان سفر جرج بوش رئیس جمهور آمریکا و نیز رئیس جمهور اسرائیل مقایسه نمود.
هنگام فرود هواپیمای آقای احمدی نژاد در استانبول، ترافیک آنقدر به هم گره خورده بود که بسیاری از مردم از تاکسی ها و ماشین ها پیاده شده و قدم زنان به راه خود ادامه دادند.
گفتگوی احمدی نژاد با شبکه سی ان ان ترک، تأثیر مثبتی در بین مردم ترکیه داشته است. بخصوص سخنان احمدی نژاد درباره اسرائیل باعث خوشنودی مردم و برخی سیاستمداران مخالف اسرائیل شده است.
اکثر مردم عادی ترکیه دید خوبی نسبت به اسرائیل ندارند و سخنان احمدی نژاد درباره موجودیت اسرائیل باعث شادمانی آنها گردیده است.
به گفته رسانه ها، یادداشت تفاهم مربوط به انرژی بین دو کشور هنوز به امضا نرسیده است. اما عبدالله گل و احمدی نژاد در نشست خبری مشترک دیروز خود اعلام کردند سال 2009 به عنوان سال ایران و ترکیه در دو کشور نامگذاری خواهد شد.
دو کشور در سال 2009، پنجاهمین سالگرد امضای تفاهمنامه فرهنگی خود را جشن می گیرند.

5 کامنت:

ناشناس می‌گوید:

سلام. لطفا در مورد سفر آقای احمدی نژاد اطلاعات بیشتری بدهید. بازتاب این سفر در مطبوعات، در میان مردم اعم از طرفداران و مخالفان، در میان یهودیان، تصاویر و ...
ممنون

Sajjad Weblogُ می‌گوید:

يك دختر خبرنگار حاضر در مصاحبه مطبوعاتي احمدي نژاد در استانبول!
http://negarak.sepehrblog.ir/more-3123.html

ناشناس می‌گوید:

به نام الله - سلام علکیم - نمی دونم طرفدار منش و عقیده ی کی هستین آتاتورکی هستین یا لاییک اما چطور به خودتون جرات می دین رییس جمهور شیعه ی مارو با این خوکها مقایسه کنید ذره ذره ی وجود دکتر می ارزه به تمام ترکای بی غیرتی که برای متمدن شدن از غیرت و ناموس خودشون گذشتند و دارن می گذرن بی حجابیه ایران شامل عده ای ابله میشه ولی بی حجابیه ترکا شامل بی عفتیشون میشه که می تونین به راحتی این بی عفتیرو تو کافه ها فیلمها کلیپهای موسیقی کنار ساحل مجامع ادارات خیابونا و همه جا ببینید خداوند مرتدان و کافران را لعن می کند شما هم توبه کنید و بدانید سرنوشت ما از قبل تعیین شده است با خاک آن را نپوشانیم عطرافشانیش کنید - وااسلام علکیم و رحمـته البرکاته

ناشناس می‌گوید:

میدونین این شپشوی کوتوله چقدر رشوه داده و التماس کرده که راش بدن به استانبول؟

ای ناشنای بی سواد
معلومه که از عمال رژیم جهل و جور و فساد هستی. بی غیرت تویی که یک شپشوی بو گندو، با دزدی و ریا و جعل و دروغ، شده رییس جمهور بی شعورهایی مثل تو. وزیرهاش هم که یکی از یکی تحفه تر. مدارک اونها هم که عیان شد جعلیه. برین افکار و عفاید قرون وسطایی خودتونو بشورین و آدم بشین.
متحجر بی سواد بی اصل و بی ریشه.
خوک باباته، بی غیرت جدته.
انگل مملکت تویی، سرطان اجتماع.
آشغال

fadayemam@hotmail.com می‌گوید:

بنام خدا
ای برادران و خواهران، سی‌ سال انقلاب و از خود گذشتگی آخرش همین ؟ نمیتونم باور کنم که اینطور که با مردم رفتار میکنند با اصول اسلامی توافق داشته باشد . اینطور که به نظر میاید روز سالگرد انقلاب ما باید دوباره روی بام برویم تا ارزشهای این انقلاب را به خاطر خودمان و رهبرآنمان یاداوری کنیم که آیا انقلب اسلامی یعنی این ؟ تا وقتی‌ دیر نشده رهبران ما باید بیدار شوند که این طرز رفتار با ملت مسلمان واقعا غیر اسلامی هست خداوند از ظلم احدئ نخواهد گذشت . الله و اکبر ، الله و اکبر ، الله و اکبر