دختر روحانی معروف تندرو، استریپ تیز از آب درآمد! (+عکس)

دختر عمر بکری محمد از روحانیان رادیکال شناخته شده که روزنامه The Sun از وی به عنوان آیت الله تاتنهام یاد می کند در یک کلوپ شبانه استریپ به تیز مشغول است!
روزنامه پرتیراژ The sun ضمن اشاره به خشم عمر بکری محمد نوشته است بعد از اشتغال یاسمین فستوک دختر این روحانی تندرو به استریپ تیز، شوهر ترک تبار یاسمین نیز طلاق گرفته است.
روزنامه سان ضمن اشاره به رقص نیمه عریان یاسمین فستوک دختر 27 ساله بکری محمد که مادر یک دختر 3 ساله نیز می باشد در کلوپهای شبانه، درباره وی آورده است" یاسمین بعد از عصیان در برابر پدر متعصبش، یک زندگی مخفی را آغاز کرده است."
یاسمین گفته است 5 سال قبل هزینه های عمل بزرگ کردن پس.تانهایش را پدرش داده بود. وی گفته است، پدرم به رغم مخالفت خانواده، هشت هزار دلار هزینه عمل را از کمکهایی که دولت انجام می دهد پرداخت نمود.
این دختر 27 ساله که نام خود را نیز تغییر داده است می گوید: اگر یک کلوب مناسبی باشد، لباسهای بالاتنه ام را کامل درخواهم آورد.
در این میان، عمر بکری 50 ساله سوری الأصل که بعد از اخراج از انگلستان، در لبنان زندگی می کند درباره شغل دخترش گفت: اگر این خبر راست باشد شوکه خواهم شد.
وی افزود: دخترم تحت تربیت اسلامی بزرگ شده است و از این لحاظ کمبودی نداشته است، اما وی دارای آزادی تصمیم گیری می باشد.
وی افزود: مدت زمان زیادی بود که با دخترم صحبت نمی کردم و فکر می کردم وی در ترکیه به همراه خانواده اش زندگی می کند. از جریانات مربوط به او خبری نداشتم.
روزنامه The Sun نوشته است، بکری که از 11 سپتامبر به عنوان یک واقعه فوق العاده نام برده است معتقد است که زنان باید از سر تا پا پوشیده باشند.



(حکایت "ذغال خوب هم بی تأثیر نیست" رو که شنیدید؟!)
:)



1 کامنت:

ناشناس می‌گوید:

واقعن بي تائثير نيست