عکس: کلاشنیکف و اسلحه های طلایی صدام کجاست؟

عکس هایی که می بینید مربوط به کلاشنیکف صدام از جنس طلا است. این کلاشنیکف طلایی در سال 2006 در چمدان یک مسافر در فرودگاه هیترو لندن پیدا شده بود. بعد از آن این سلاح در ژانویه سال گذشته در استرالیا دیده شد.
کلاشنیکف طلایی صدام اکنون در موزه جنگ کانبرا در استرالیا می باشد. کلاشنیکف طلایی مدل AK-47 را در دست یک متخصص نظامی در استرالیا می بینید.
نیک فلچر از کارمندان موزه می گوید: این سلاح به دلیل رشادت های استرالیا در عراق، از سوی نیروهای مسلح آمریکا در عراق به استرالیا بخشیده شده است[!] تاریخ به نمایش گذاشتن این سلاح در موزه 18 ژانویه 2007 می باشد.
گفته می شود دیگر سلاحهای طلایی صدام نیز بین نظامیان آمریکایی و انگلیسی تقسیم شده است.
به گزارش وبلاگ ترجمه اخبار ترکیه به نقل از سایت روزنامه نگار صدام نزدیک به 200 سلاح از جنس طلا داشته است. این سلاحها نیز همانند دیگر کنجینه های عراق به یغما رفت.
ادعا می شود فرماندهان نظامی آمریکا یعنی پتراوس، سانچز و اودیرنو هرکدام یک سلاح طلایی صدام را برای کلکسیون خود برداشته اند.
سلاحهای طلایی صدام در 16 ژوئن 2006 توسط یگان زیرمجموعه گردان 101 هوایی آمریکا در کرکوک یافته شده بود. در مجموعه سلاحهای طلایی صدام علاوه بر کاناس، MP5 و کلاشنیکف، تپانچه نیز به چشم می خورد.
عکسهای زیر به ترتیب:
یافتن سلاحهای طلایی صدام در کرکوک
یک سرباز آمریکایی با کلاشنیکف و تپانچه P38 متعلق به صدام















2 کامنت:

ناشناس می‌گوید:

سلام اخبار جالبي تو وبلاگتون گذاشتيد با اجازتون لينگ وبلاگ شما رو تو وبلاگم گذاشتم

ناشناس می‌گوید:

بالاخره بعد از مدتها تونستم کامنت بذارم!
نمی دونم مشکل این ویستا با بلاگر چیه که نمی تونم؟
ولی همیشه میام. راستی خوشحالم که مرتب به روز می کنین.آخه قبلا پینگ می شد اینجا ولی به روز نشده بود اینجا!!
راستی تصاویر مطالب پست پایین خیلی زیبا بود.


نماز روزه ها قبول باشه.
نویسا باشید.یاحق.