عکسی از پادشاه عربستان سعودی و جرج بوش قدح به دست!؟

اجلاس گروه جی -20، بیست کشور بزرگ و اول اقتصاد جهان را برای یافتن راه حل بحران مالی جهانی گردهم آورد. یک عکس در بین کشورهای مسلمان بسیار جنجال برانگیز شده و خواهد بود و احتمالا در ایران هم در محافل مذهبی باعث موضعگیری های فراوانی در جامعه مذهبی جمهوری اسلامی خواهد شد: عکسی از ملک عبدالله پادشاه عربستان سعودی در حالی که جام را به جام شراب جورج بوش می زند تا به سلامتی هم بنوشند!

اگر خوب به عکس دقت کنید اما چیز دیگری می بینید...

هنگامی که ملکه الیزابت به ترکیه آمده بود، عبدالله گل رئیس جمهور ترکیه هم چنین شرایطی را داشت، پیاله ها را به سلامتی هم بالا بردند. اما در یک پیاله شراب بود در در پیالیه دیگر، آب آلبالو!

امشب کانالهای تلویزیونی، از عدم سرو مشروب توسط رهبران سه کشور در اجلاس جی-20 خبر می دادند: ملک عبدالله پادشاه عربستان، رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه و اگر اشتباه نکنم رهبر اندونزی.

و اگر عکس را بزرگ کنید فرق بین آب داخل پیاله ملک عبدالله را با مشروب جورج دبلیو بوش متوجه می شوید.

اما همین بالا بردن پیاله، برای مفتی های ظاهربین و سختگیر سعودی باید خیلی گران تمام شود. همانها که حتی قواعد بازی فوتبال را هم برای شبیه نشدن آن با غربی ها، عوض می کنند، اکنون آیا حرفی در قبال این عمل خادم الحرمین دارند!!؟

پی نوشت- یک صحنه جالب هم مربوط به اردوغان توسط دوربین های تلویزیونی شکار شده بود. در حالی که همه رهبران بیست کشور اول جهان خود را به سن رسانده بودند تا عکس یادگاری بگیرند، نخست وزیر ترکیه خم شده بود و سخت تلاش می کرد تا چیزی را از روی زمین بردارد.
در آخر مشخص شد که پرچم هرکشور را روی کف سن چسبانده بودند تا جای رهبران هرکشور مشخص باشد. اردوغان هم بین آنهمه رهبر تلاش می کرد پرچم کشورش را از روی زمین بردارد!

- برای دیدن بهتر عکس روی آن کلیک کنید-


2 کامنت:

ناشناس می‌گوید:

این یارو چرا داره زیپ شلوارش رو می بنده ! ! مگه کاری کرده؟

ناشناس می‌گوید:

آقا دمت گرم با این اخبار دسته اولت..ممنون
سارا