آیا اقدام اسرائیل فرقی با نژادکشی هیتلر دارد؟

اسرائیل بیش از چندین ماه است که منطقه غزه را تحت محاصره اقتصادی درآورده است. کشوری تا بن دندان مسلح، که هرچه بخواهد می کند، بدون آنکه به قطعنامه های سازمان ملل و ...وقعی بنهد. قطعنامه های سازمان ملل برای کشورهایی همچون عراق است که آمریکا آنجا را اشغال کرد نه برای قوم و کشور برگزیده ای همچون اسرائیل و اسرائیلی ها!

بیش از هفت میلیون نفر از فلسطینی ها در سرتاسر جهان آواره هستند، بیش از 80 سال است که مهاجرت یهودی ها به سرزمینی که سرزمین مادریشان نیست ادامه دارد. و دهها سال است که فلسطینی به خود بمب می بندد تا چند اسرائیلی را بکشد و اسرائیل هم به عوض آن با جنگنده های فوق مدرن دهها تن بمب بر سر شهر و روستا و هرآنچه در آن است از انسان تا حیوان می ریزد.

جنگ بین فلسطینی و اسرائیلی ها هیچگاه به پایان نخواهد رسید. چرا که این جنگ را پایانی نیست. چرا که عقده های انسانی و عقیده نژاد برتر و فروتر را پایانی نیست.

اسرائیل یک دولت است، و مردم فلسطین مردم عادی، حماس یک سازمان است و اسرائیل یک دولت با کابینه و تشکیلات، آیا آنچه که یک دولت به صورت هدفمند انجام می دهد با آنچه که مردم عادی انجام می دهند در یک کفه قرار می گیرند؟

اگر شما جای یک فلسطینی بودید که کشورتان چندپاره شده است، میلیونها هموطنتان آواره شده است، هر از چندگاه بمب و گلوله است که بر سرتان فرو می ریزد، تحت محاصره شدید اقتصادی هستید و ... چه کار می کردید؟ ساکت می نشستید؟ نظاره می کردید؟

ترور اسرائیل خوب است چون سربازان آنها لباسهای تمیز می پوشند و بمب های با برد بهتری درست می کنند، اما انفجار بمب توسط یک فلسطینی بد است چون که فلسطینی لباسهای پاره و کثیف می پوشد و ریشهایش را نمی تراشد؟

آنهایی که می گویند اسرائیل کار خوبی کرده است چون حماس به سوی شهرک های اسرائیلی راکت پرتاب می کند شریک جرم و جنایتهای اسرائیل هستند. بسیاری از آنهایی که می گویند قرارداد ایران با روسیه99 ساله بوده است و سرزمینهای دوره قاجاریه باید به ایران برگردند، چگونه می شود که در زمان مقتضی طرفدار سینه چاک اسرائیل می شوند؟ اسرائیلی که موجودیت آن به صد سال هم نرسیده است و مردمی در آن زندگی می کنند که وطنشان آنجا نیست، بلکه با زور و غصب و کشت و کشتار بر آن سرزمین حاکم شده اند.

می گویند دموکراسی اسرائیل یکی از درخشانترین دموکراسی های سطح جهان است! این دموکراسی برای مردم یهودی اسرائیلی است نه برای مردمی که از زمین آباء و اجدادی شان جدا افتاده اند.

جنایاتی که اسرائیل علیه فلسطینی ها انجام می دهد هیچ فرقی با جنایات آلمان در دوره هیتلر ندارد.

بهتر است یک بار دیگر تعریف سازمان ملل را از نسل کشی بخوانیم: نسل‌کشی عبارت است از هرگونه‌ اقدام و مبادرت جهت نابودی و حذف فیزیکی بخش یا کلیت گروهی نژادی، قومی، ملی، مذهبی، ایدئولوژیکی.

در بند دوم بیانیه سازمان ملل متحد برای "جلوگیری و مجازات جرم نسل کشی" مصوب سال 1948 اینگونه آمده است: هرگونه اقدام به نابودی کل یک گروه نژادی , ملی , مذهبی مانند کشتار دسته جمعی یک گروه خاص , ایجاد لطمات روانی و جسمانی بر یک گروه خاص , ضربه زدن تعمدی به افراد یک گروه خاص , تحمیل معیارهایی برای جلوگیری از تولد فرزندان آنها , جا به جایی اجباری فرزندان گروه ها به یکدیگر , طرح ریزی برای آسیب رساندن به گروهی خاص و ... همه از مصداق های بارز نسل کشی می باشند

به نظر شما این نژاد کشی فرقی با نژاد کشی هیتلر و نازیها دارد؟

برای دیدن عکسهایی از بمباران و کشته های فلسطینی ها کلیـــک کنید (روزنامه حریت)

8 کامنت:

ناشناس می‌گوید:

آخه چرا یادمون رفته روزایی رو که فلسطینیا تو کوی دانشگاه روی صورت دخترامون اسید میپاشیدن،چرا یادمون رفته صدام رو قهرمان عرب و سردار قادسیه کردن سحر ایدمون رفته تو کتب درسیشون که با پول خیابون خابای ما چاپ شده بود خوزستان عربستان نوشتن و خلیج فارس را خلیج عربی‌،من نه یهودی هستم نه به قوم یهود علاقه دارم چه به نظر من ادیان هستند که جهان را به این روز انداخته آند ولی‌ حالا میدونم که هر مسلمون وحشیی که کشته می‌شه دنیا به اندازه اون یه نفر ابادتر می‌شه

ترجمه اخبار ترکیه می‌گوید:

دوست ناشناس، شما حالتون خوبه؟
من هم زمانی کوی دانشگاه بودم، کدوم فلسطینی روی صورت دخترامون اسید پاشیده؟؟
شما طوری صحبت می فرمایید انگار که نویسنده وبلاگ از ایران چیزی نمی دونه!
البته وقتی مسلمانها را وحشی می دانید دیگه تکلیفمان با کامنت شما از همان اول معلوم است

ناشناس می‌گوید:

فلسطینیها زمان جنگ ایران و عراق برای صدام و بر علیه ایران میجنگیدن.

امیدوارم از فلسطین فقط اسمی تو کتاب های تاریخی باقی بمونه.

ترجمه اخبار ترکیه می‌گوید:

شما می شه اسم یک فلسطینی را که برای صدام و علیه ایران جنگید بگید؟
دروغ گفتن خوب نیست :)
(البته اگر یاسر عرفات را به عنوان ملت فلسطین قبول داری حسابش جداست)

Unknown می‌گوید:

با عنوانی که برای این مطلب انتخاب کردید زیاد موافق نیستم. البته که جنایات بسیاری توسط اسرائیلی ها و البته اکثر قدرت های تاریخ بشر اتفاق افتاده است. حال که حساسیت این حملات بسته به پیشینه ی تاریخی یهودیان و دیگر اقوام این منطقه است.

در همین مورد، مطلبی با عنوان “حد و اندازه ی ایران و اسرائیل” نوشته ام که به مقایسه ی ایران و اسرائیل در برخی زمینه ها پرداخته شده. بسیار مشتاقم که اگر انتقادی به این نوشته وارد می دانید نظر شما را بدانم.
http://nima.rasouli.org/2008/12/iran-vs-israel.html

ناشناس می‌گوید:

احتمالا افکار شما بیشتر تحت تاثیر افکار مسلمانان تند رو ترکیه هست تا واقیت...
تاریخ نشانگر آن است که سرزمینهایی که هم اکنون فلسطینیان در آن زندگی می کنند سرزمین "مادری" یهودیان است. کمااینکه در زمان امپراطوری عثمانی از فلسطینیان در آن منطقه حمایت شده است...
اگر یهودیان در محدوده زمانی هر چند طولانی از خاک خود بیرون رفته اند دلیل بر این نیست که اکنون مالک آنجا نیستند...

ناشناس می‌گوید:

خط فكري شما و وبلاگتان با منتشر نكردن كامنت منطقي و مستند و بدون توهين بنده بر من روشن شد.

ناشناس می‌گوید:

سلام دوستان
قطعا شکی در این نیست که کشت و کشتار یک عمل غیر انسانی بوده و به هیچ وجه قابل قبول نیست چه از طرف اسرائیل و چه از طرف حماس، اما واقعیت تلخی که اینجا ما ایرانیها با آن روبرو هستیم این است که ایران واقعا سنّی ها را مسلمان نمی داند و حتی در قانون ناعادل ایران حق رهبری،رئیس جمهوری و... را به آنها نمی دهد ولی حالا دارد از سنّیهای غزه حمایت می کند،چرا چون نان خود را در آشوب و ناآرامی منطقه می داند و با خرج ثروت ملی ما ایرانیان در راه گرم نگه داشتن آتش جنگ در خاورمیانه نقش هیزم کش را بازی می کند،هیزمش هم پول نفت و ثروت ایران است.