عکس بدون شرح: بالاترین هک شده؟!

(جهت بزرگنمایی تصویر روی آن کلیک کنید)
آیا بالاترین راه افتاده؟ جواب خیر است، اما... اما 19 بازدید کننده تنها در یک روز (13 فوریه) از بالاترین به وبلاگ من اومده اند،
فکر نمی کنم مدیرای بالاترین اینقدر بیکار باشند که فقط در یک روز 19 بار بیان وبلاگ!! پس این چه کسی است که داره لینکهای داخل بالاترین رو بازبینی می کنه؟؟ از روز هک سایت تا کنون چندین بار مراجعه از بالاترین به وبلاگ صورت گرفته است، کمی عجیبه. ضمنا با استفاده از یک شمارشگر دیگر متوجه شدم ه لینکهای خاصی(بخصوص مربوط به ایران) از بالاترین کلیک خورده اند!
... امیدوارم بالاترین هرچه زودتر فعالیت خودشو شروع کنه و دوباره شاهد رشدش باشیم


4 کامنت:

ناشناس می‌گوید:

با سلام.
آمار بنده بیش از امار شماست که هر روز از بالاترین به مجله خبری سرازیر میشن.
روز عروسی مرحوم تختی هم پنجشنبه 2 آبان 1345 بود.
ضمن اگر افتخار بدین دوست دارم تبادل لینک با هم داشته باشیم و شما رو با نام ترجمه اخبار ترکیه لینک خواهم کرد.
ممنون از تشریف فرمایی تون

ناشناس می‌گوید:

با سلام.
آمار بنده بیش از امار شماست که هر روز از بالاترین به مجله خبری سرازیر میشن.
روز عروسی مرحوم تختی هم پنجشنبه 2 آبان 1345 بود.
ضمن اگر افتخار بدین دوست دارم تبادل لینک با هم داشته باشیم و شما رو با نام ترجمه اخبار ترکیه لینک خواهم کرد.
ممنون از تشریف فرمایی تون

ناشناس می‌گوید:

احتمالا از rss به سایت شما اومن، حود من هم از rss مطالعه می کنم و ممکنه مال هفته ی پیش باشه

Jack Smith می‌گوید:

خسن آقا هم در اين مورد يه چيزايي نوشته كه تو بالاترين جنجال درست كرده و به نوعي در هك شدن بالاترين تشكيك كرده.
http://blog.hasanagha.org/2009/02/post_2470.php

http://blog.hasanagha.org/2009/02/post_2472.php