آهنگی برای آنان که غمی به دل دارند!

ترانه "برای من غمگین نباش" با اجرای فوندا آرار خواننده زن ترکیه








چشات خیس و نمناکه، سرتو پایین ننداز

جدایی شرف نیست که،

برا من غمگین نباش،

بعد از این اسمتو هر چهل سال یک بار می برم

و چیزیو که در تو از دست دادم...

در کسی دیگه جست و جو می کنم

برای من غمگین باش!

عشقو تجربه نکردیم، اما نگسلیدن کار من شد!

یک عمر به باد رفت و ...

...گریه کردن کار من شد!

احتمالا خطاب به برگان ساریلمیشر سروده شده است. برگان در سال 1960 در مرسین به دنیا آمد و بعد از تحصیلات ابتدایی در آنکارا به دلیل فقر ادامه تحصیل نداد. از سال 1979 در کلوپهای شبانه شروع به آوازخوانی کرد و بعد از آن ازدواج کرد.

در 1982 اولین آلبوم خود را در آورد. در همان روز به هنگام ترانه خوانی در ازمیر با اسیدپاشی به روایتی شوهرش، چشم راستش کور شد و صورتش سوخت. او را بانوی دردها لقب داده اند.

وی 11 آلبوم موسیقی از خود در آورد و در یک فیلم بازی کرد.

در سال 1989 از سوی همسر سابقش به قتل رسید. یک آلبوم وی که بعد از مرگش وارد بازار شد در همان روز اول به اتمام رسید.

0 کامنت: