حکایت واقعی یک معلم ناامید



بعد از دوبار طلاق
معلم ترکیه ای آلتش را مقصر دانست و آنرا برید!
معلمی که دوبار ازدواج کرده و طلاق گرفته بود با گفتن این جمله که"همه تقصیرها از توست!" آلت تناسلی اش را برید!
پزشکان بیمارستان جراح پاشا برای نخستین بار در ترکیه و پنجمین بار در دنیا توانستند با موفقیت آلت تناسلی بریده شده "ت.ی" را به هم بدوزند!
معلم دوره دبستان در محله آوجیلار استانبول که بخاطر دوبار ازدواج ناموفق به همراه پدر و مادرش زندگی می کرد از مدتها قبل دچار مشکل روحی شده بود.
جمعه گذشته "ت.ی" در حالی که می گفت:" هر بلایی که بر سرم آمد تقصیر این بود!" به اتاقش رفت و با کاتر آلت رجولیتش را برید.
پدر و مادر "ت.ی" که پسرشان را غرق در خون دیده بودند، قسمت بریده شده آلت جنسی مرد را داخل کیسه یخ گذاشته و به دانشکده پزشکی دانشگاه جراح پاشا بردند.
برای درمان معلم دبستان، به سرعت یک گروه پزشکی تشکیل شد و وی تحت درمان ویژه قرار گرفت. عملیات جراحی آلت مرد که به ریاست پروفسور دکتر "حمدی اوزکارا" استاد اورولوژی دانشگاه پزشکی جراح پاشا - و با حضور جراحان پلاستیک و روانشناسان انجام گرفت - 4 ونیم ساعت طول کشید.
دکتر اوزکایا سرپرست گروه درباره این جراحی موفقیت آمیز گفت: "با توجه به آنکه سه ساعت بعد از واقعه عملیات وصل کردن قطعه بریده شده انجام گرفته است، این جراحی با موفقیت انجام شد."
وی افزود: "قبل از این نیز دوبار در ترکیه جراحی وصل کردن پنیس بریده شده انجام شده بود، منتهی بخاطر اقدام دیرهنگام، جراحی با موفقیت توأم نبود. ما این بار با موفقیت این کار را انجام دادیم. طبق تحقیقاتی که انجام دادیم این گونه جراحی ها قبل از این در استرالیا، آمریکا، چین و لهستان هم با موفقیت توأم بوده است و ما به پنجمین کشوری هستیم که این جراحی را با موفقیت انجام داده ایم!"
50 زالو به کار گرفته شدند!
در هنگامی که کار روان درمانی روی بیمار انجام می شد، برای آنکه آلت مرد دوباره زنده شود روشی بسیار عجیب به کار گرفته شد! به این ترتیب که بعد از انجام جراحی، از زالو برای رفع نارسائی ها استفاده شد و همزمان با آن اکسیژن هیپربولیک نیز به کار گرفته شد.
پروفسور اوزکایا با اشاره به آنکه در آمریکا نیز زالودرمانی انجام می شود در این باره گفت: " برای اولین بار در این زمینه هم موفق بودیم و در طول چهار روز درمان بیمار، از 50 زالو استفاده کردیم"
برای آنکه معلم بیمار"ت.ی" دوباره آلت تناسلی خود را به تیغ نسپارد در روزهای اولیه دست های او بسته خواهد ماند و عملیات روان درمانی نیز انجام می شود.
این بیمار اکنون تحت رواندرمانی و فیزیوتراپی قرار دارد و اینکه آیا آلت مردانگی"ت.ی" همانند سابق می تواند حوائجش را برطرف می کند یا نه طی روزهای آینده مشخص خواهد شد!

1 کامنت:

ناشناس می‌گوید:
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.