پادشاه عربستان در ترکیه: 120 لیموزین و کامیون، 9 هواپیما، 270 اتاق در هتل پنج ستاره، 400 نفر همراه!

ملک عبدالله، پادشاه عربستان بعد از سفر دوره ای خود به اروپا وارد ترکیه می شود. در سفر پادشاه عربستان به ترکیه چهارصد نفر از شاهزادگان و زنان دربار وی را همراهی می کنند. ملک عبدالله در این سفر تخت طلایی مورد علاقه خود را نیز با خود به ترکیه آورده است! پادشاه عربستان برای دیدار ترکیه ی خود، 96 لیموزین 3 اتوبوس، 18 کامیون و تعداد دیگری اتوموبیل کرایه کرده است. 60 اتوموبیل از این تعداد جهت استفاده در آنکارا پایتخت ترکیه اجاره شده اند. 800 پلیس ترک مأموریت حفاظت از پادشاه عربستان و درباریان وی را بعهده گرفته اند.

260 اتاق لوکس کرایه شد

برای پادشاه عربستان و هیأت همراه وی 120 اتاق در هتل 5ستاره و لوکس "سوئیس هتل" و 140 اتاق در هتل شریاتون در نظر گرفته شده است.تمام دستشویی های هتل از لحاظ اینکه رو به قبله نباشند کنترل شده اند!

شاه عبدالله، مبلهای خود را نیز با خود آورده است. در اتاق ها، عکس های ملک عبدالله آویزان شد. تلویزیون اتاق عبدالله هم با توجه به نوع کنترلی که وی اورده است عوض شد!

تخت طلائی اش را هم آورد!

شاه عربستان در سفر خود به آنکارا تخت طلائی اش را هم آورده است. آشپز مخصوص شاه، آرایشگر ویژه شاه، و خیاط مخصوص وی نیز در این سفر، ملک عبدالله را همراهی می کنند!

مدال ویژه شاه عبدالعزیز بر سینه عبدالله گل!

ملک عبدالله نشان درجه یک پادشاهی عربستان را به رئیس جمهور اسلامگرای ترکیه اهدا کرد. نخست وزیر اردوغان نیز بی نصیب نماند و نشان ویژه شاه عبدالعزیز را دریافت کرد!

0 کامنت: