تأثیر عجیب قرص لاغری بر آمیزش

تأثیر عجیب قرص لاغری بر سکس
زنم دیوانه سکس شده است، مرا نجات دهید!
باری کلارد، 22 ساله اهل برکس انگلستان با ادعای اینکه"همسرش بعد از استفاده از قرصهای رژیمی، به یک مجنون و دیوانه سکس تبدیل شده است!" از وی شکایت کرد!
وی گفت که با همسرش، قبل از استفاده وی از قرصهای لاغری، هفته ای دوبار سکس می کرده است اما همسرش "کیلی" بعد از دوماه استفاده از قرصهای رژیمی، روزی سه بار به زور با وی سکس می کرده است!
ضلع سوم این شکایت برای طلاق، شرکت سازنده قرص لاغری خواهد بود.
مرد انگلیسی ادامه داد: " قرص ها را از یک سایت اینترنتی با نام "لاغر و سکسی" خریداری کردم. هنگامی که با تبلیغ آن شرکت مبنی بر "هم لاغر شوید و هم زندگی سکسی تان را به اوج برسانید" مواجه شدم، خنده ام گرفته بود. اما الان این شرکت، در حال نابود کردن زندگی خانوادگی من است. "کیلی" در طول دو ماه 13 کیلو لاغر شد اما در هر ساعت از روز، حتی هنگامی که خواب هستم مرا مجبور به سکس می کند!"
وی ادامه داد" هنگامی که به همسرم گفتم میل ندارم، شروع به دعوا کرد. طوری شده است که حتی برای غذاخوردن هم در خانه آفتابی نمی شوم! چاره ای جز طلاق نداریم!"
باری کلارد همچنین به دلیل آنچه که " از بین بردن زندگی سکسی خانواده ها" نامیده است از شرکت مزبور شکایت نموده است.
آدرس سایت شرکت تولید داروی عجیب
جهت علاقمندان:

http://www.slimnsexy.biz/

0 کامنت: