ملکه های زیبایی توریسم جهان سال 2007 در آنتالیای ترکیه انتخاب شدند


تاج ملکه زیبایی توریسم سال 2007 دنیا (Miss Tourism World2007) بر سر اکاترینا سائو(Ecaterina Sau) از کشور مولداوی گذاشته شد. نماینده جمهوری دومینیکن دوم و نماینده کشور قرقیزستان هم سوم شد.

به گزارش ملیت، دیشب 60 دختر از 60 کشور جهان در یکی از معروفترین هتلهای ... دنیا درمنطقه توریستی بلک در آنتالیا برای تصاحب عنوان دختر سال توریستی رقابت کردند. این مسابقه 15 روز به طول انجامیده بود.

دختران زیبارو ابتدا با لباس ملی خود جلوی هیأت داوران آمدند و بعد از آن با بیکینی ظاهر شدند. در بخشی از این مسابقه، نمایندگان کشورها با لباسهای رنگارنگ در شب به رقص پرداختند و بعد هم با میوه بهشت(سیب) ظاهر شدند. در بخش پایانی این مسابقه که حدود 4 و نیم ساعت به طول انجامید بسیاری از مقامات دولتی نیز حضور داشتند و مدلهای زیبا را تشویق می کردند.

در پایان، نماینده 18 ساله کشور مولداوی اکاترینا سائو با کسب اکثریت آرای داوران تاج ملکه زیبایی توریسم سال 2007 را بر سر گذاشت. آمی ملو هرناندز از جمهوری دومینیکن دوم شد و آصیل مامت بیوا (اصیل محمدبگوا) از کشور قرقیزستان سوم شد.

ملکه زیبایی سال 2007 توریسم دنیا که تناسب بدنی وی 90-60-90 (دور سینه، دورکمر و باسن) و 1.81 سانتیمتر قد دارد گفته است 10 روز قبل خواب برنده شدنش را دیده است. وی گفت با وجودی که هتل محل اقامتمان رو تا بحال ندیده بودم اما یک روز قبل از آمدن به آنتالیا لابی آنجا را در خواب دیده بودم.

جهت دیدنعکس های مانک.ن های زیبایی این مسابقهکلیک کنید (;


0 کامنت: