س.ک.س پارتی دسته جمعی معلمان زن با راننده سرویس مدرسه!


راز شش معلم زن که هر صبح با راننده سرویس معلمان س.ک.س پارتی داشتند لو رفت!
قضیه زمانی لو رفت که راننده مینی بوس معلمان عاشق یکی از آنها شد. از شش معلم زن، پنج تای آنان شوهردار بودند و راننده سرویس نیز قهرمان س.ک.س آنان به شمار می رفت!

در شهر ساکت و آرام سالاداس آرژانتین شش معلم زن با راننده ای که هرصبح آنها را به دبیرستان می رساند شروع به عشق و لذت بردن جسمی کردند. قضیه هنگامی بودار شد که سرویس معلمان زن هر روز دیرتر از موعد به مدرسه روستای پاگو دل دسه ئو می رسید.

راننده سرویس و شش معلم زن هر روز صبح در راه مدرسه در یک جای خلوت مینی بوس را متوقف می کردند و به طور دسته جمعی س.ک.س می کردند. راننده عاشق یکی از معلمانی می شود که با او س.ک.س دارد و این مسأله باعث حسادت شدید دیگر معلمان می شود. معلمان زن سنینی بین 30 تا 40 سال داشته اند. راننده سیری ناپذیر مدرسه هم به مدت 1 سال هر روز معلمان را به مدرسه می رساند و در بین راه در یک نقطه خلوت توقف می کرد و به کار مشغول می شد!

اما ماجرا هنگامی که زنان معلم دیگر نسبت به عشق یکی از معلمان و راننده سرویس حسادت کردند لو رفت.

یکی از معلمان موبایل راننده را دزدید و عکس های س.ک.سی مربوط به معلمان و راننده را در اینترنت پخش کرد.

مسأله تا جائی رفت که یکی از شاگردان مدرسه که مادرش معلم آنجا بود با دیدن عکسهای س.ک.س مادرش به راننده بیهوش شد.

به گزارش روزنامه حریت ترکیه، این قضیه در هفته اخیر در تمام آرژانتین پیچیده است. وزارت آموزش و پرورش آرژانتین پرس و جو را در این زمینه آغاز کرده است اما خاطر نشان کرده است از آنجایی که این مسأله در بیرون از محیط آموزش روی داده است دخالتی در این قضیه نخواهد کرد!

پی نوشت - لینک این خبر در دیگ به اسپانیولی

8 کامنت:

ناشناس می‌گوید:

ey val..khodayish amricaye jonoobi ye chi digast...aslan kollan 180 darje mokhlef ba mantaghe khavar miane....khodayi hamash eshgh o halan..in chiza tooshoon kamelan addie..zan e hamdige doost dokhtare hamdige, hamash dar hale kardan o eshgh o halan.....donya be hichishoon nist...ey kash ye kam az in bikhialishoon male ma bood

ناشناس می‌گوید:

خدارو شکر این یکی رو اسمشو تجاوز نزاشتن .حالا خانما نمیتونن کلی مظلوم نمایی کنن.ما ایرانیها میگیم کرم از خود درخت (مرتیکه خر مگه مریض بودی حسادت زنارو بر انگیختی .سختنی با راننده مینی بوس)

ناشناس می‌گوید:

در تکمیل کلام ناشناس بالایی!
آخ از دو جنسه های برزیلی چرا نمیگی!؟
اینهمه دسته خر کلفت تو پاشونه
وای کاش بغلشون بودم

ناشناس می‌گوید:

ای کاش من هم یک راننده مینی بوس بودم!

shapoor می‌گوید:

سایت چوک هاریکا و ...
مخلص همه ژورنالیست ها از صدر اسلام تا کنون
خبر بالا هم فروش هورمون ها افزایش حجم(البته عقیم می کنند)برای آقایان و لوازم آرایش و ماساژور ها برای خانوم ها رو در جامعه ی سکس مرگ ما بالا برده اساسی!!!

ناشناس می‌گوید:

عجب احمقهايي هستندكه توي راه سكس ميكردن.اگه به من ميگفتن براشون جافراهم ميكردم خودم هم بهشون كمك ميكردم...

ناشناس می‌گوید:

hich madraki vjood nadare.
bayad hadeaghal 2 nafar shahadat bedan va az beyne taktake afrad darhale sex tanab rad konan. age gir kard oonvaght mitoonin nazar bedin.
baraye esbate jorm hatman bayad raveshe fogh ejra she.
eslam gofte. bavar nemikonin berin tahghigh konin

ناشناس می‌گوید:

دم همه امریکای لاتینیا گرم خدایی این گابریل گارسیا خوب شتاختتشون همیشه حسرت بودن در انجا رو میخورم.واما کاش راننده بودم از نوع مینی///میکردم پنج وشش سبزه یا چینی