مجازات سکس با کودکان در ترکیه

مجازات سکس با کودکان در ترکیه:

در جشن روز تولد به او تجاوز شد، تجاوزگر به 8 سال زندان محکوم شد!

درشهر سامسون ترکیه یک پسر بیست ساله با نام امراه – الف که در نوشیدنی یک دختر شانزده ساله ماده خواب آور ریخته بود و به او تجاوز کرده بود به 8 سال و 4 ماه زندان محکوم شد!

متهم در آخرین دفاعیه خود با اشاره به اینکه از کوچک بودن سن دختر خبر نداشته است گفت: در نوشیدنی وی چیزی نریختم و با رضایت دختر با او وارد عمل جنسی شدم. دختر شانزده ساله الف- پ که شکایات و حرفهای گذشته خود به دادگاه را انکار می کرد گفت: بخاطر آنکه با من نمی خواست ازدواج کند از او شکایت کرده بودم. الان در حال تهیه مقدمات ازدواجمان هستیم و از شکایتم صرفنظر می کنم!

اما دادگاه به دلیل آنکه دختر در هنگام آمیزش کمتر از 15 سال داشته است پسر متهم را به جرم آمیزش جنسی با کودکان به 8 سال و 4 ماه حبس محکوم نمود!

این واقعه در شهر سامسون در ماه مه سال گذشته اتفاق افتاده بود. دختر در سال گذشته در یک کافی شاپ با راننده بیست ساله (امراه – الف) آشنا شده بود. بعد از مدتی، امراه که در خانه دوستش یک جشن تولد ترتیب داده بود دوست دختر 16 ساله اش را هم دعوت کرد. بنابه ادعاها، در هنگام رقص و شادی تولد، امراه در آبمیوه دوست دخترش یک ماده خواب آور ریخته و به او تجاوز کرده بود.

الف – پ که دو ماه بعد فهمیده بود حامله شده است از دوست پسرش درخواس کمک کرد. هردو قرار گذاشتند که بچه را سقط کنند اما به دلیل ضعف مالی پولی برای این کار نداشتند. پسر از دوست دخترش خواسته بود طلاهای مادرش را سرقت کند و با آن جنین را سقط کنند. دختر هم دستبندهای مادرش به ارزش 400 لیره (حدود 32 0زار تومان) دزدیده بود و آنرا فروخته بودند. اما باز هم به دلیل آنکه پسر پولها را خرج کرده بود بی پول مانده بودند.

دختر نوجوان که نمی دانست چه بکند، تمام اتفاقات را به مادرش توضیح داده بود و مادر و دختر از پسر به دادگاه شکایت کرده بودند.

پسر جوان که به این جرم از سوی دادگاه جرایم سنگین شهر سامسون در ژانویه سال گذشته دستگیر شده بود بعد از چهارماه زندان با اعلام صرفنظر دختر از شکایتش با قید ضمانت آزاد شد.

پسر متهم در آخرین جلسه دادرسی گفت: " در کافی شاپ آشنا شده بودیم. دوست دخترم در منزل رفیقم برای سوپریز کردنم یک جشن تولد گرفته بود. آنشب کنار هم بودیم. بعد از آنکه همه دوستانم رفتند، دوست دخترم به من گفت به خانواده اش گفته است امشب در منزل یکی از دوستانش است و به همین دلیل آنشب باهم بودیم و با رضایت خودش وارد عمل جنسی شدیم.

هیچ کاری را به اجبار با من انجام نداده است. در مورد سنش هم به من دروغ گفته بود و نگفته بود که زیر 16 سال سن دارد. بعد از زندانی شدنم، او و فرزندمان پیش خانواده ام می مانند. در حال تهیه مقدمات ازدواجمان هستیم."

دختر نوجوان هم که این بار سخنانی کاملا متضاد عنوان می کرد گفت: "شکایتی ندارم. متهم برای سقط بچه هم هیچ کمکی به من نکرده بود. پولهایی را هم که به او داده بودم خرج کرده بود. با مطلع شدن خانواده ام از ماجرا از او شکایت کردم. اما الان نه من و نه خانواده ام هیچ شکایتی از او نداریم. در حال آماده شدن برای جشن عروسی هستیم. مرا به سکس مجبور نکرده است و با رضایت خودم به این کار تن دادم."

اما دادگاه، در جهت حمایت از کودکان متهم را به دلیل آنکه با یک دختر نوجوان وارد عمل جنسی شده است به اتهام عمل جنسی با یک دختر زیر 15 سال به 8 سال و 4 ماه مجازات حبس محکوم کرد.

دختر نیز آزاد است!

منبع: روزنامه ترکی زبان ملیت

0 کامنت: